رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام:

ممیزه و شاخصه انسان‌های مومن ومتقی انفاق است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ممیزه وشاخصه انسان‌های مومن ومتقی انفاق است، از اجرای رزمایش همدلی مومنانه پلیس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام محمدحسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به برگزاری رزمایش همدلی مومنانه همزمان در سطح نیرو‌های مسلح کشور، گفت:مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند:چه خوب است یک رزمایش گسترده در کشور به وجود آید برای مواسات وهمدلی مومنانه برای اینکه بتوانیم ارادتمان را به آقا امام زمان (عج) ثابت کنیم بایستی صحنه‌ها وجلوه‌هایی از جامعه مهدوی را درخودمان بوجودآوریم.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام اضافه کرد: این پویش همدلی مومنانه با همت کارکنان فرماندهی انتظامی استان ایلام و با اهداءحقوق یک روز خود برای کمک به معیشت نیازمندان و معسرین ناجا انجام و بسته‌های کمک معیشتی تهیه شد.

او افزود: بسته‌ها کمک معیشتی خریداری شده به تعداد ۱۱ قلم شامل یک کیسه ۱۰ کیلیویی برنج ایرانی، ۲ بطری روغن مایع، قند و شکر، ۲ قوطی رب گوجه فرنگی، نخود، لوبیا قرمز، عدس، خرما هرکدام یک بسته، ماکارونی ۳ بسته، چای یک بسته، سویا ۲ بسته است که بعد از بسته بندی توسط همکارانمان در پلیس استان، در نظر است بین کارکنان و بازنشستگان معسر و نیازمند ناجا، و همچنین افراد نیازمند سطح استان توزیع شود.

حجت الاسلام شعبانعلی از زحمات، همت و تلاش فرمانده انتظامی استان و کارکنان تحت الامرش در راستای شرکت در این رزمایش همدلی مومنانه که همان لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (دامت برکاته) است تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است در این رزمایش، فرمانده انتظامی استان، ریاست عقیدتی سیاسی و رئیس حفاظت اطلاعات ارشد انتظامی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.