استعفای دو معاون رهبر مخالفان ونزوئلا از سمت خود

دو تن از معاونان خوان گوایدو، رهبر مخالفان ونزوئلا از سمت خود استعفا کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، دو تن از معاونان خوان گوایدو، رهبر مخالفان ونزوئلا از سمت خود استعفا کردند.

براین اساس، پس از آنکه نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا این دو مقام را به فراهم کردن مقدمات تلاش برای حمله به ونزوئلا متهم کرد، آن‌ها از سمت خود استعفا کردند.

گفتنی است یکشنبه گذشته، وزارت کشور ونزوئلا از ناکام گذاشتن یک عملیات نظامی و افرادی که قصد داشتند از طریق دریای کارائیب وارد این کشور شوند خبر داد. سپس مادورو روز دوشنبه اعلام کرد دو تبعه آمریکایی در ارتباط با این عملیات نظامی بازداشت شده‌اند. او که در تلویزیون دولتی این کشور صحبت می‌کرد در این خصوص گفت نیرو‌های امنیتی ۱۳ «تروریست» را بازداشت کرده‌اند که متهم هستند با هماهنگی واشنگتن در طرحی مشارکت کرده‌اند که قرار بود از طریق ساحل کارائیب وارد ونزوئلا شوند و او را سرنگون کنند که دو نفر از آن‌ها تبعه آمریکا هستند.

پس از آن گفته شد افرادی که اخیرا در ونزوئلا بازداشت شده‌اند، برنامه‌هایی برای ربودن «نیکلاس مادورو»، رئیس جمهور این کشور و انتقال او به آمریکا از طریق هواپیما را داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار