فرمانده انتظامی شهرستان پردیس خبر داد؛

شناسایی و دستگیری اعضای باند شرکت‌های هرمی در پردیس

سرهنگ محمدی از شناسایی و دستگیری اعضای باند شرکت‌های هرمی در شهرستان پردیس خبر داد.

سرهنگ محمد حسن محمدی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر رفت و آمد‌های مشکوک افراد ناشناس به یکی از واحد‌های مسکونی در فاز ۱ شهر پردیس، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: مأموران انتظامی پس از انجام فعالیت‌های اطلاعاتی و شناسایی محل دقیق فعالیت شرکت هرمی سریعاً با تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی قضایی وارد مخفیگاه شده و ۱۱ نفر از اعضای این باند را دستگیر و برای بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.


بیشتر بخوانید: اجرایی شدن حکم تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در پیشوا


او بیان کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، پک‌های آموزشی، کیس، مانیتور، کتابچه و جزوه‌های آموزشی در خصوص فعالیت اعضای باند‌های شرکت‌های هرمی در زمینه بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز را کشف کردند.

سرهنگ محمدی بیان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به جرم خود مبنی بر دایر کردن شرکت هرمی اعتراف و اقرار کردند که برای عضوگیری و اعتمادسازی، کار خود را قانونی جلوه می‌دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس تأکید کرد: جوانان تحت تأثیر تبلیغات سوء و کاذب شرکت‌های هرمی قرار نگیرند و همواره در برابر این گونه تبلیغات هوشیار باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس ، آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار