رزمایش نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین

گردان‌های نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین با در رزمایشی نظامی در غزه با تاکید بر وحدت محور مقاومت در مقابله با اشغالگران، هدف قرار دادن هر یک از اعضای محور مقاومت را تعرض به همه آن دانستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی، شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین، در آستانه روز جهانی قدس با برگزاری رزمایشی نظامی در نوار غزه با شعار «به سوی قدس و به خاطر آن» بر وحدت محور مقاومت در مقابله با اشغالگران تاکید کردند.

خبرنگار المیادین اعلام کرد توسعه و تقویت مداوم توان نظامی، رویکردی است که گردان‌های ابو علی مصطفی برای مقابله با هرگونه تقابل احتمالی با رژیم اشغالگر در پیش گرفته اند و این رژیم را به غافلگیری‌های بزرگ وعده می‌دهند.

ابوجمال، سخنگوی این گردان‌ها که در این رزمایش حضور داشت، اعلام کرد: «هدف قرار دادن هر یک از طرف‌های محور مقاومت تعرض به همه محور مقاومت است.»


بیشتر بخوانید


وی افزود: «هنگامی که مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن، تهران یا بغداد هدف قرار می‌گیرد، این یعنی جزئی از کل و بخشی از اعضای یک پیکر واحد هدف قرار گرفته است و این پیکر در پاسخ، به صورت یکپارچه قیام و مبارزه می‌کند.»

ابوجمال گفت: «هر روز که خورشید سرزمین فلسطین بر این بخش از خاک آزاده ما طلوع می‌کند، با روز قبل آن تفاوت دارد. دشمن صهیونیستی باید به خوبی در مورد نحوه تعامل با نوار غزه و تحولات فلسطین بازبینی کند. در نوار غزه نیرو‌های مقاومت قدرتمندی حضور دارد که به آماده سازی نظامی و نبرد ادامه می‌دهند.»

خبرنگار المیادین افزود مقاومت در نوار غزه با سلاح متحد و اهداف یکپارچه، نشانه‌ها و مشخصات مرحله آینده در مقابله با رژیم اشغالگر و عادی سازان روابط با آن را ترسیم می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار