فعالیت های اجرائیات در صدر اخبار شهرداری

مدیرکل اجرائیات استان کرمانشاه گفت : باتوجه به تخلفات گسترده در ساخت‌وساز های غیر مجاز در کلانشهر کرمانشاه ماموران این اداره کل جهت جلوگیری از این تخلفات نیازبه همکاری بیشتر مراجعه قضایی جهت حکم ورود به این اماکن رادارند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛شهبازی مدیرکل اجرائیات استان کرمانشاه گفت : برخورد قاطع ماموران اداره کل شهرداری بامتخلفان با قاطعیت ادامه دارد و ماموران این اداره کل باتوجه به تخلفات گسترده در ساخت‌وساز های غیر مجاز در کلانشهر کرمانشاه بصورت ۲۴ ساعته مشغول به فعالیت هستند .

او گفت : جهت جلوگیری از این تخلفات نیازبه همکاری بیشتر مراجعه قضایی جهت حکم ورود به این اماکن رادارد که از تخلف آنها برابر قانون جلوگیری شود .

شهبازی افزود : بیش از ۱۷۳۰ مورد ساخت و ساز که به صورت غیر مجاز در مناطق هشتگانه شهرداری اقدام به دیوار کشی و پی کنی و سنگ چینی وغیره نمودند رفع تخلف شد .

شهبازی ادامه داد : مامورین این اداره کل با ساخت وساز کنندگان غیر مجاز که بدون توجه و عدم رعایت اصول فنی و شهر سازی اقدام می نمایند برابر قانون رفتار خواهند شد.

او افزود : فراوانی ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح مناطق هشتگانه پس از احصاء و شناسایی بیشتر مربوط به شهرکهایی است که اخیرا به شهر کرمانشاه ملحق شده اند مثل کرناچی و...

شهبازی گفت : در حال حاضر ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح منطقه ۵ مربوط به شهرک شهرداری است که بیشتر ساخت و سازهای مازاد تراکم است به این شکل که افراد متخلف پس از اخذ مجوز و پروانه ساختمانی اقدام به احداث بنا خارج از حد تراکم و مازاد طبقات میزنند که این معضل باعث عدم انسجام و نظم و نسق در این شهرک شده است که اداره کل اجرائیات با تمام توان با متخلفین بناهای احداثی که با محتویات پروانه صادره از ناحیه شهرداری منطقه مغایرت داشته باشد با شدت برخورد خواهد کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار