فعالیت ۹ مرکز معاینه فنی در کلانشهر کرمانشاه

رییس اداره نظارت بر مراکز معاینه فنی و جایگاه‌های سوخت شهرداری کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۹ مرکز معاینه فنی در کلانشهر کرمانشاه گفت : براساس برنامه افق پنج ساله ۲ مرکز دیگر در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود و تعداد این مراکز به ۱۱ مورد افزایش خواهد یافت.

محمدحسین الفتی‌نیا رییس اداره نظارت بر مراکز معاینه فنی و جایگاه‌های سوخت شهرداری کرمانشاه در حاشیه بازدید از مرکز معاینه فنی شماره پنج کرمانشاه گفت : در افق پنج ساله معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه راه‌اندازی چهار مرکز معاینه فنی در نظر گرفته شده است که تاکنون ۲ مرکز معاینه فنی در (سازمان بار شهرداری و طاق بستان) راه‌اندازی شده و ۲ مرکز دیگر در بلوار سرحدی (جاده قدیم) و شهرک کیهانشهر در آینده نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهرداری کرمانشاه به عنوان رییس ستاد نظارت بر مراکز معاینه فنی به همراه سازمان ملی استاندارد، محیط زیست و پلیس راهور به صورت ماهانه و سرزده از مراکز معاینه فنی بازدید به عمل می‌آورد و در این بازدید‌ها صورتجلسه سیمفا تنظیم می‌شود که طبق آن هر مرکز معاینه فنی که تخلفی داشته باشد برابر جدول ۱۳ و دستورالعمل ماده ۳ با آن‌ها برخورد خواهد شد.

رییس اداره نظارت بر مراکز معاینه فنی و جایگاه‌های سوخت شهرداری کرمانشاه افزود: در بازدید امروز از جایگاه معاینه فنی شماره پنج با حضور اعضاء ستاد خوشبختانه تمام مراحل فنی و استاندار رعایت شده بود.

الفتی‌نیا گفت: سال گذشته حدود ۳۵ صورتجلسه سیمفا تنظیم شده است که طبق دستورالعمل ۲ مرکز معاینه فنی که موارد تخلفاتی هم، چون رعایت نکردن نرخ‌های مصوب و دست کاری نتایج آزمون را داشتند، تعطیل شد.

رییس اداره نظارت بر مراکز معاینه فنی و جایگاه‌های سوخت کرمانشاه اضافه کرد: از ابتدای مهر ماه سال ۱۴۰۲ دوربین‌های سامانه سیمفا در کرمانشاه راه اندازی شد و این امر موجب حضور چشم گیر خودرو‌ها در مراکز معاینه فنی و کاهش تصادفات و ایمنی خودرو‌ها شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون نیز ۹ مرکز معاینه فنی به صورت رندوم در کرمانشاه فعال است و همشهریان می‌توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را جهت بهبود نظارت بر مراکز معاینه فنی و جایگاه‌های سوخت با شماره ۳۷۲۹۰۰۰۱ در میان بگذارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار