گاردین نوشت؛

لزوم برنامه ریزی ۱۰ ساله دنیای فوتبال برای بازگشت به شرایط عادی

رسانه گاردین در گزارشی به زمان بالای مورد نیاز دنیای فوتبال برای بازگشت به شرایط عادی پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, به نقل از رسانه گاردین، با گسترش روز افزون بیماری کرونا در جهان و بالارفتن روز شمار تعداد مبتلایان به این ویروس در سطح کره زمین بعید به نظر می‌رسد که زمانی کمتر از ۱۰ سال برای بازگشت دنیای فوتبال به شرایط پیش از کرونا نیاز داشته باشد.

لزوم برنامه ریزی ۱۰ ساله دنیای فوتبال برای بازگشت به شرایط عادی

قرارداد بازیکنان در این مدت کاهش چشمگیری خواهد داشت، بازیکنان لژیونر کمتر از سال‌های گذشته پا به لیگ‌های دیگر خواهند گذاشت و بینندگان و دنبال کنندگان فوتبال نیز شاید کمتر از گذشته دست هایشان به سوی جیبشان برای خرید بلیت مسابقات برود.

اما جدا از فعالیت‌هایی که شیوع کرونا به آن‌ها لطمه زده است، فوتبال نیز از این وضعیت رکورد مستثنی نخواهد بود. دیگر وقتی هواداری به خاطر کرونا به ورزشگاه نمی‌آید، مدیری برای بررسی و مدیریت سرمایه بدست آمده از این راه وجود نخواهد داشت، به دلیل ممنوعیت رفت آمد بازیکنان بین لیگ‌ها به دلیل کرونا، دلالی هم نخواهد بود و کار این دسته از اعضای خانواده فوتبال نیز حتی رو به رکود خواهد داشت.

لزوم برنامه ریزی ۱۰ ساله دنیای فوتبال برای بازگشت به شرایط عادی

حتی این مشکل ممکن است تا جایی پیش برود که باشگاه‌ها دیگر توان پرداخت حقوق و دستمزد بازیکنان و کادرشان را نداشته باشند و وضعیت وخیمشان سبب ورشکستی برخی از باشگاه‌های مطرح دنیای فوتبال شود.

اما ممکن است با کمرنگ شدن کوویید ۱۹ در ۱۰ سال آینده امید کمی برای بازگشت دوباره دنیای فوتبال به وضعیت پیش از کرونا وجود داشته باشد.


بیشتر بخوانید:احتمال برگزاری رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در آسیا به میزبانی یک کشور


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار