ایده مسئولان لالیگا برای پر کردن جایگاه تماشاگران

مسئولان برگزاری مسابقات لالیگا ایده‌های جالبی را برای پر کردن جایگاه خالی تماشاگران در نظر گرفته اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, پس از منفی شدن تست کرونا بازیکنان شاغل در لالیگا (لیگ برتر اسپانیا) تیم‌ها تمرینات گروهی خود را آغاز کرده اند. شنیده‌ها حاکی از شروع مجدد لالیگا در تاریخ ۳۱ خرداد ماه و پشت در‌های بسته است.

ایده مسئولان لالیگا برای پر کردن جایگاه تماشاگران

اما مسئولان لالیگا برای این که جو ورزشگاه خالی بر روی بازی فوتبالیست‌ها تاثیر نگذارد، ایده‌های جالبی را مطرح کرده اند. یکی از ایده‌ها چاپ پیام‌های توئیتری هواداران تیم‌ها در ابعاد بزرگ است. قرار است این پیام‌ها در جایگاه تماشاگران قرار بگیرند. در هنگام بازی هم قرار است صدای هیاهوی تماشاگران در ورزشگاه پخش شود.

از دیگر اقداماتی که مسئولان لالیگا در نظر دارند تا انجام دهند، قرار دادن تصاویر تبلیغات بر روی سکو‌های ورزشگاه است. این اقدام از این جهت صورت می‌گیرد تا ضرر مالی تیم‌ها در بازی‌های بدون تماشاگر تا حدودی جبران شود.

خاویر تاباس رئیس لالیگا در رابطه با این موضوع بیان کرد: ما پیش از این برگزاری بازی‌های بدون تماشاگر را تجربه کرده ایم. بازی در ورزشگاه خالی روحیه بازیکنان را تضعیف می‌کند. ما هر اقدامی را در جهت جلوگیری از افت کیفی بازیکنان انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.