گل محمدی: اماکن ورزشی تهران تا ۴۸ ساعت آینده آماده باش هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: تمام اماکن ورزشی رو باز استان تهران تا ۴۸ ساعت آینده برای وقوع پس لرزه‌های احتمالی آماده باش هستند.

گل محمدی: اماکن ورزشی تهران تا ۴۸ ساعت آینده آماده باش استرضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفت و گو با   خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: پس از وقوع زلزله، سلطانی فر وزیر ورزش با من تماس گرفت و دستور داد تا تمام اماکن‌های ورزشی رو باز از جمله استادیوم‌ها در تهران و دماوند به روی مردم باز شود. ما بیش از ۱۵ مکان ورزشی را پس از وقوع زلزله برای مردم بازگشایی کردیم تا نگرانی آن‌ها کاهش پیدا کند. آخرین نفرات در ساعت ۱۱ صبح امروز استادیوم‌های ورزشی را ترک کردند.  

او در ادامه عنوان کرد: بیشترین مراجعه مردم به استادیوم تختی بود که بیش از ۷۰ ماشین به همراه خانواده در آن جا حضور پیدا کردند. تمام اماکن ورزشی امکانات لازم از جمله امکانات بهداشتی را در اختیار مردم قرار دادند. اماکن ورزشی رو باز استان تهران تا ۴۸ ساعت آینده برای وقوع پس لرزه های احتمالی آماده باش هستند.

گل محمدی درباره تعطیلی اماکن ورزشی استان تهران اظهار کرد: ما تابع ستاد کرونا هستیم و طبق دستورات آن‌ها برای بازگشایی اماکن ورزشی اقدام خواهیم کرد. تهران جزو مناطق سفید کرونا نیست و تا اطلاع ثانوی فعالیت اماکن ورزشی در تهران تعطیل است. ۵۸ مکان  ورزشی که دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت نکردند پس از تذکرات لازم پلمپ شدند.  

او ادامه داد: ما نگران معیشت باشگاه‌های خصوصی هستیم و باید تدابیری را برای این مشکل در نظر گرفت. ما ۴۸۰۰ باشگاه خصوصی و ۴۴۰ باشگاه دولتی داریم. میانگین حدود ۴۸ هزار نفر در این باشگاه‌های ورزشی درآمد دارند و به مدت ۳ ماه هیچ درآمدی نداشتند. دولت باید حمایت‌های لازم را از این باشگاه‌ها بکند و در صورت امکان وام‌های کم بهره را در اختیار باشگاه بگذارد. ما هم باید به سلامت و معیشت مردم توجه کنیم. پیش بینی می‌کنیم که بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کل ورزش استان تهران آسیب وارد شده است.   

مسئولان باید به بیکاری مربیان و کارمندان و اجاره بهای بالای باشگاه‌های ورزشی تعطیل شده  توجه و مردم هم به دستورات ستاد مبارزه با کرونا عمل کنند.


بیشتر بخوانید: رویداد‌های ورزشی استان تهران لغو شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار