خیران سلامت سیستان و بلوچستان ۸۸ هزار قلم بهداشتی اهدا کردند

احمد بامری گفت: همزمان با شیوع کرونا تاکنون ۸۸ هزار قلم حفاظتی و خودمراقبتی و ۹۵ دستگاه و تجهیزات مورد نیاز بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌ها توسط خیران سلامت اهدا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،احمد بامری قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار داشت: خیران سلامت انواع ماسک، گان، محلول‌های گندزدا و ضد عفونی کننده و تجهیزات پزشکی مانند ونتیلاتور و اکسی متر را به این دانشگاه اهدا کردند.

او  افزود: خیران سلامت تاکنون با بیش از یک میلیارد و ۱۹۰میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای تامین سلامت بیماران اهد کرده‌اند.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: ۲۵ موسسه خیریه از نقاط مختلف استان و کشور نیز در این مدت با کمک‌های خود در مقابله با ویروس کرونا این دانشگاه را یاری کردند.

او  افزود: نقش آفرینی افراد، گروه‌های مردمی و خیران در کنار مسئولان و کادر درمانی از نقاط درخشان مقابله با کرونا در سیستان و بلوچستان است.

بامری اظهارداشت: حوزه مشارکت‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان محل اصلی برای پیگیری و جلب مشارکت افراد نیکوکار مشخص و تمام فعالیت‌ها به صورت منسجم و یکپارچه انجام می‌شود.

او بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند از طریق شمار حساب ۸۵۵۳۶۰۶۱۲ یا شمار کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۲۲۵۷۶۳۰ این نهاد را تحقق اهداف بهداشتی یاری کنند.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: مشارکت گروه‌های جهادی، خیران وآحاد مردم برای ریشه کنی این بیماری ضروری است.


بیشتر بخوانید :   تعداد بیماران کرونا در سیستان و بلوچستان به ۷۴۳ نفر رسید

رعایت فاصله گذاری اجتماعی در جامعه نقشی مهم و اثر گذار دارد


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار