رعایت فاصله گذاری اجتماعی در جامعه نقشی مهم و اثر گذار دارد

نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های چابهار، کنارک، دشتیاری، نیکشهر و قصرقند در مجلس یازدهم گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در وضعیت فعلی جامعه نقشی مهم و تاثیر گذار خواهد داشت.

معین الدین سعیدی منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های چابهار، کنارک، دشتیاری، نیکشهر و قصرقند در مجلس یازدهم در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با اشاره به آمار نگران کننده بیماری کوید۱۹ در چند روز اخیر در حوزه بلوچستان ابراز نگرانی کردند و اظهار داشت: تعدادی از شهرستان‌های کشور با توجه تصمیم ستاد ملی مبارزه کرونا وضعیت سفید اعلام شد، متاسفانه خیلی از کار‌های به روال عادی بازگشت، بازار‌ها شلوغ شدند رفت آمد‌های در شهر بدون در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شدند، با شرایط موجود این موارد بسیار نگران کننده است.

او  افزود: در چند روز اخیر در شهر چابهار یکی از شهر‌های پرجمعیت و مهم حوزه بلوچستان شاهد ازدحام جمعیت در بازار‌ها، مراکز خرید و تردد‌های بی مورد در شهربودیم، ایجاد کیلومتر‌ها ترافیک درسطح شهر که این موضوع نشان از عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی است.

سعیدی تصریح کردند: همین موارد باعث شدند که ما در چند روز اخیر شاهد رشد آمار بیماران کرونا در شهر چابهار باشیم و از مردم تقاضا داریم حتی المقدور از تردد‌های بی مورد در شهر جداً پرهیز کنند.

او  تصریح کرد: سلامت جامعه بسیار مهم و حیاتی است، با مسئولان کادر بهداشت و درمان شهرستان‌های حوزه انتخابیه در ارتباط هستم و تمامی موارد از نزدیک مورد ارزیابی و بررسی قرار میگیرند، امیدواریم همه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی بتوانیم به مدد الهی کرونا را شکست بدهیم.

او در پایان گفت:می طلبد به قشر آسیب پذیر جامعه و افرادی که بصورت کارگری روزانه امرار معاش میکنند و با توجه الزمات بهداشتی در خانه مانده اند دولت باید بطور ویژه به این قشر از جامعه توجه داشته باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار