ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انقلابی بودن، اقتدار و کارآمدی مهم‌ترین ویژگی‌های رئیس مجلس است

فعال اصولگرا گفت: مهم‌ترین ویژگی‌های رئیس مجلس انقلابی بودن ، اقتدار و کارآمدی در اداره مجلس است.

//حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شاخصه‌های رئیس مجلس یازدهم گفت: معتقدم مهم ترین ویژگی رئیس مجلس انقلابی بودن، اقتدار و کارآمدی در اداره مجلس است که باید در رفتار و عملکردش در گذشته هم مشخص باشد.

او ادامه داد: نکته دوم هم ولایی بودن و تبعیت از ولایت و رهبری است که باید جزو مسلمات او باشد؛ نکته سوم هم این است که رئیس مجلس باید در جایگاه سخنگوی ملت و جامعه اسلامی ایران بتواند از بیان صریح و با صلابت و متقنی برخوردار باشد تا مطالبات مردم و صدای مردم را از تریبون مجلس بیان کند.

ترقی افزود: ویژگی دیگر هم این است که بتواند از نمایندگانی که از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند در ابعاد مختلف سیاسی و مدیریتی مطلوب استفاده کرده و بتواند آن را جمع و کنترل کند و در مسیر قانون‌گذاری به نحو مطلوبی جهت بدهد تا از وقت و فرصت مجلس نهایت استفاده و بهره برداری صورت بگیرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در نهایت طبیعتا باید مورد تایید و حمایت اکثریت نمایندگان مجلس با خصوصیاتی که دارند باشد و در نهایت بتواند در کنار روسای قوای دیگر در جهت تصمیم گیری‌های استراتژیک و کلان کشور ایفای نقش موثر و مفیدی داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار