بسته اخبار حوادث امروز ۱۴ اردیبهشت ۹۹؛

دستگیری سارق دوربین‌های مداربسته در زیباکنار / کشف اقلام قاچاق در لاهیجان

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق دوربین‌های مداربسته در زیباکنار دستگیر شد

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین‌های مداربسته نصب شده در اماکن خصوصی و عمومی در بخش زیباکنار شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پاسگاه زیباکنار با انجام اقدامات پلیسی، یک متهم سابقه‌دار را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضایی این فرد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رشت با بیان اینکه متهم ۳۵ ساله در تحقیقات پلیس تاکنون به ۹ فقره سرقت دوربین‌های مداربسته اعتراف کرده است، اظهار داشت: ۳ دستگاه دوربین سرقتی از این سارق کشف شد.

سرهنگ رمضانی با اشاره به معرفی سارق به مرجع قضایی از شهروندان خواست: هشدار‌های انتظامی را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف اقلام قاچاق از یک مغازه در لاهیجان

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف سیگار، مواد غذایی و لوازم التحریر قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فروش مواد غذایی و برخی دیگر اقلام قاچاق توسط یک واحد صنفی در لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته صحت موضوع محرز و واحد صنفی مورد نظر در شهر لاهیجان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی به مغازه مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۶۲۹ نخ سیگار، ۱۱۰ بسته کاغذ توتون، ۸۷ بطری نوشیدنی، ۵۳۶ بسته انواع بیسکوئیت و شکلات و ۹۵۰ عدد انواع لوازم تحریر خارجی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ جانعلی‌پور با با بیان اینکه در این رابطه متهم ۵۱ ساله دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را ۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان تصریح کرد: حمایت از تولید داخلی زمینه‌ساز پویایی اقتصاد کشور است و پلیس با تمام توان در کنار مردم و سایر دستگاه‌ها برای نیل به این هدف تلاش می‌کند.

انهدام باند شرکت هرمی در بندرانزلی

سرهنگ سیدجعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از تحقیقات به عمل آمده صحت موضوع محرز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی محل فعالیت اعضای این باند را در یک منزل ویلایی در روستای حسن‌رود شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی بندرانزلی با اشاره به اینکه ماموران آگاهی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند، بیان داشت: ۸ نفر از اعضای این شرکت هرمی دستگیر و ۲۵ جلد کتاب و جزوه آموزشی نیز کشف شد.

سرهنگ جوانمردی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: در سال جهش تولید فقط با فعالیت سالم اقتصادی می‌توان رشد و رونق را برای جامعه به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.