پشتیبانی از رژیم صهیونیستی، دلیل اقدام خصمانه اخیر آلمان علیه حزب‌الله

وزیر خارجه آلمان درباره اقدام اخیر این کشور علیه حزب‌الله لبنان، از انکار به رسمیت شناختن موجودیت رژیم صهیونیستی گلایه کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان از اقدام برلین در تروریستی خواندن حزب‌الله لبنان  دفاع و اعلام کرد، این گروه موجودیت رژیم صهیونیستی را انکار می‌کند.

او در پیامی توئیتری نوشت: «حزب‌الله حق اسرائیل برای موجودیت را انکار می‌کند، به خشونت و ترور تهدید می‌کند و به نوسازی گسترده زرادخانه موشکی خودش ادامه می‌دهد».

امروز سخنگوی وزارت کشور آلمان در حساب توئیتر خود با لحنی خصمانه، جنبش حزب‌الله لبنان را گروهی تروریستی اعلام کرد و خبر داد مقامات برلین تمامی فعالیت‌های این حزب را در خاک آلمان ممنوع کرده‌اند.

این سخنگو در صفحه توئیترش نوشت: «هورست سیوفر، وزیر کشور آلمان، تمامی فعالیت‌های سازمان تروریستی شیعه حزب‌الله را در آلمان ممنوع کرد و در حال حاضر نیرو‌های امنیتی در چندین ایالت این کشور از همان ساعات اولیه صبح به مکان‌هایی که متعلق به حزب‌الله است یورش برده و افرادی را از اعضای این حزب بازداشت کرده‌اند.»

مقامات امنیتی آلمان مدعی هستند که حدود هزار و ۵۰ نفر از اعضای حزب‌الله در خاک این کشور فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا تا چه حد ذلیل دولت آلمان دیگه یال وکوپالی ندارند اینها دیگر برای یه کشور ی که وجود قانونی نداره پای جیره خوار ی اونها هم نشستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
از کجا به کجا رسیدین بدبختا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بمیر بابا
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۱۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ان شاء الله یروز تلافی این روزا که ما رو تروریست میخوانید در میاریم بزار از همه لحاظ قوی بشیم اونوقت حالتون رو میپرسیم.....حزب الله پیروز هست ما خدا رو داریم
آخرین اخبار