تمدید تعلیق پرواز‌ها در عربستان سعودی

عربستان سعودی تعلیق پرواز‌های داخلی و خارجی خود را تا اطلاع ثانوی تمدید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از الجزیره، عربستان سعودی امروز، یکشنبه تعلیق تمامی پرواز‌های داخلی و بین المللی خود را تا اطلاع ثانوی و در چارچوب تلاش‌ها برای مبارزه با ویروس جدید کرونا موسوم به کووید-۱۹ تمدید کرد.

بر این اساس، تلویزیون رسمی عربستان سعودی امروز از تمدید تعلیق پرواز‌های داخلی و بین المللی تا اطلاع ثانوی در چارچوب مقابله با ویروس کرونا خبر داد. سخنگوی وزارت کشور عربستان گفت: تعلیق پرواز‌های بین المللی و داخلی تا اطلاع ثانوی به جز موارد فوق العاده، به سبب همه گیری ویروس کرونا تمدید شده است.

وی در ادامه افزود: سرویس قطارها، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها نیز همچنان بسته خواهد بود و کارمندان دولت همچنان از خانه به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

عربستان سعودی امروز از ثبت ۱۲۲۳ مورد جدید دیگر ابتلا به ویروس کرونا ظرف ۲۴ ساعت گذشته خبر داده بود. این آمار، نشانگر آن است که برای چهارمین روز متوالی، آمار مبتلایان به کرونا در این کشور همچنان صعودی است. همچنین با ثبت ۳ مرگ دیگر طبق آمار‌های رسمی در این کشور، شمار جان باختگان کرونا به ۱۳۹ نفر رسیده است.

گفتنی است تا کنون بیش از دو میلیون نهصد هزار نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند؛ همچنانکه بیش از ۲۰۳ هزار نفر نیز در جهان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

همچنین در میان کشور‌های جهان آمریکا با دارا بودن بیش از ۹۶۱ هزار ابتلا، بیشترین آمار مبتلایان را در میان کشور‌های جهان از آن خود کرده است؛ همچنانکه تا کنون بیش از ۵۴ هزار نفر در این کشور بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

اسپانیا و ایتالیا نیز به ترتیب با دارا بودن بیش از ۲۲۳ هزار مبتلا و ۱۹۵ هزار مبتلا، رتبه‌های دوم و سوم را در جهان از آن خود کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار