همزمان با ماه مبارک رمضان:

اجرای رزمایش همدلی در نهاوند با توزیع ۵۰۰ سبد غذایی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت: همزمان با رزمایش همدلی ۵۰۰ سبد کالا و اقلام بهداشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

اجرای رزمایش همدلی در نهاوند با توزیع ۵۰۰ سبد غذاییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت‌الاسلام فیض الله اسدپور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت: رزمایش ضیافت همدلی همزمان با ماه مبارک رمضان در نهاوند اجرا می‌شود.

او افزود: در این رزمایش، ۵۰۰ سبد کالا و اقلام بهداشتی به ارزش۱۵۰ میلیون تومان به همت مرکز افق آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون این آستان مقدس توزیع بیش از ۱۰۰۰ سبد کالا و اقلام بهداشتی و ۳۱۳ بسته گوشت نذری به انجام رسانده است.

اسدپور ادامه داد: گروه جهادی مستقر در آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند روزانه ۱۰۰۰ ماسک تولید می‌کند که این امر پیش‌تر نیز مورد لطف مقام معظم رهبری در سخنرانی نیمه شعبان قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه همچنان بقاع متبرکه نهاوند تعطیل است، گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان نیز به صورت مستمر ضدعفونی می‌شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار