تظاهرات پرستاران آمریکایی مقابل کاخ سفید

اتحادیه ملی پرستاران آمریکا در اعتراض به تجهیزات ناکافی پزشکی برای مقابله با کرونا، تا ساعاتی دیگر مقابل کاخ سفید تظاهرات برگزار خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، اتحادیه ملی پرستاران آمریکا اعلام کرده است که اعضای این اتحادیه امروز سه شنبه [ساعاتی دیگر] در اعتراض به عدم تأمین بودجه لازم برای تولید انبوه تجهیزات ایمنی شخصی (PPE) در سایه شیوع کرونا، مقابل کاخ سفید تظاهرات خواهند کرد.

بزرگترین اتحادیه پرستاران آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که اعضا قصد دارند اسامی پرستارانی را که بر اثر بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده اند با صدای بلند مقابل کاخ سفید بخوانند، زیرا بیمارستان‌های سراسر این کشور برای تهیه ماسک، دستکش و سایر تجهیزات برای کارکنانشان با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

بر اساس این بیانیه، بدون استاندارد‌های بهداشتی و ایمنی و تجهیزات مراقبت شخصی در برابر کرونا، شرایط کار برای پرستاران و کارکنان بیمارستان‌ها دشوار است و دولت نیز در تهیه این تجهیزات کوتاهی کرده است.

این اتحادیه از کنگره می‌خواهد تا دستورالعمل استفاده [قانون تولید دفاع] را برای تولید تجهیزات مورد نیاز پرستاران و کارکنان بخش مراقبت از بیماران کرونایی و همچنین انجام آزمایشات دسته جمعی که برای کنترل شیوع ویروس لازم است، صادر کند.

دونالد ترامپ، رئیس جهور آمریکا تاکنون به طور محدود از این قانون برای تولید دستگاه‌های تنفس مصنوعی و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با شیوع کرونا بهره جسته است.

نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر در آمریکا به کووید-۱۹ مبتلا شده اند که از این میان بیش از ۴۲ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار