امروز انجام شد؛

قدردانی از استاندار قم با اهدای لباس خدمت

کادر درمان بیمارستان کامکار قم با اهدای لباس خدمت از حمایت‌های استاندار قدردانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، جمعی از پزشکان و پرستاران بیمارستان کامکار قم امروز به نمایندگی از مدافعان سلامت و با اهدای لباس خدمت از حمایت‌های بهرام سرمست استاندار قم قدردانی کردند.

استاندار قم در این دیدار با اشاره به توفیق خدمت کادر پزشکی و درمانی استان قم در بحران کرونا، اظهار کرد: کادر درمانی قم اولین مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا در کشور هستند و مدیریت استان از زحمات و تلاش‌های تک تک کادر درمانی، پزشکی، پرستانی و عوامل مستقر در بیمارستان تشکر و قدردانی می‌کند.

او با اشاره به تعامل، هم افزایی و مشارکت بی نظیر ستاد‌ها و قرارگاه‌های مردمی و خیرین سلامت، افزود: استان قم در سخت‌ترین شرایط شیوع این ویروس در کشور توانست با تلاش و همت بی‌نظیر کادر درمانی و پزشکی و اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تاکنون نتایج خوبی را به دست آورد.

استاندار قم توفیق خدمت به مردم در شرایط بحران را توفیق الهی دانست و تصریح کرد: قبول مسئولیت در شرایط بحرانی و تلاش شبانه روزی مسئولان و کادر درمانی در زمان بحران با انگیزه خدمت به مردم و رضایت الهی، نقش مهمی در کسب توفیق در مدیریت بحران کرونا در قم داشته است.

سرمست گفت همدلی و تعامل فرابخشی در مدیریت کرونا در استان اعم از رهنمود‌های علما و مراجع عظام تقلید، همکاری و تعامل ارکان نظام در استان، ستاد‌ها و قرارگاه‌های مردمی و خیرین سلامت موجب شد تا استان قم بتواند موفقیت خوبی در زمینه مبارزه و کنترل این بیماری به دست آورد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار