اعلام حمایت شهرداری کرج از گروه‌های جهادی مقابله با کرونا

معاون شهردار کرج گفت: مدیریت شهری کرج از گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای مقابله با کرونا حمایت می کند.

علیرضا رحیمی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در حاشیه بازدید از قرارگاه جهادی تولید ماسک بسیج دانشجویی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، گفت: مجموعه مدیریت شهری همواره پشتیبان و حامی گروه‌های جهادی بوده و از هر اقدام قانونی که نیاز به تسهیل گری در امور این عزیزان را دارد، دریغ نخواهد کرد.

او افزود: به همین منظور درخصوص تامین برخی نیاز‌های اولیه این گروه جهادی نیز، مساعدت‌هایی از سوی مجموعه مدیریت شهری لحاظ می شود.

رحیمی ضمن ابراز خرسندی از حضور جوانان با انگیزه و با بصیرت در جبهه مبارزه با کرونا گفت: امروز کشور در حال عبور از شرایط خاص و مهمی است که باید تمام آحاد جامعه، از مردم تا مسئولین با اقدام به موقع و در نظر گرفتن نکات بهداشتی تلاش کنند تا ویروس منحوس کرونا را شکست داده و سلامتی را به کشور بازگردانند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در پایان افزود: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته توسط گروه‌های مردمی و جهادی به زودی شاهد ریشه کن شدن بیماری ویروس کرونا باشیم و همه در کنار یکدیگر به سرعت کشور را به اهداف مورد نظر در سال جدید خواهیم برسانیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.