راه اندازی پویش حمایت از سالمندان در کرج

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از راه اندازی پویش حمایت از سالمندان خبر داد.

راه اندازی پویش حمایت از سالمندان در کزجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،علیرضا رحیمی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج  با اشاره به موضوع مهم سالمندان و قشر آسیب پذیر جامعه و لزوم توجه بیشتر به آنان، گفت: در جامعه شهری افرادی از جنس سالمندان و کم توانان و همچنین معلولین حضور دارند که بدلیل کمبود برخی امکانات ممکن است بیشتر در معرض آسیب قرار گیرند و این امر اهتمام ویژه ای را میطلبد تا با توجه بیشتری به خواسته ها و نیازهای این قشر رسیدگی شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج افزود: با عنایت به شرایط موجود کشور و شیوع ویروس منحوس کرونا، می بایست نیازهای شهروندانی که امکان خروج از منزل یا توانایی خرید مایحتاج خود را ندارند، نیز مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: به همین جهت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با مشارکت سازمان های مردم نهاد و سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج اقدام به شناسایی کم توانان، معلولان و سالمندان نموده و تا حد امکان نیازهای ضروری آنها را برطرف نماید.

رحیمی افزود: کلیه شهروندان سالمند و کم توانی که نیاز به همیاری دارند، می توانند با شماره ۱۳۷ تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به فراهم کردن اقلام مورد نیاز آنها اقدام لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.