هجوم هزاران آمریکایی به سواحل فلوریدا ۳۰ دقیقه پس از بازگشایی!

فقط ۳۰ دقیقه پس از بازگشایی سواحل فلوریدا هزاران آمریکایی برای پیاده روی و شنا به این منطقه هجوم بردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی میرور، تنها سی دقیقه پس از بازگشایی سواحل فلوریدا به روی عموم مردم، هزاران نفر از اهالی منطقه به این سواحل و مناطق تفریحی آن هجوم بردند. این در حالی است که پس از آن فلوریدا رکورد بیشترین ابتلا به ویروس کرونا در یک روز را به نام خود ثبت کرد.

با وجود آمار‌های نگران کننده درباره افزایش مبتلایان ویروس کرونا در این ایالت، هزاران نفر از مردم این ایالت در ساعت ۵ عصر بار دیگر به ساحل بازگشتند و به پیاده روی، ماهیگیری و گرداندن سگ هایشان پراختند.

این در حالی بود که محدودیت‌هایی در خصوص شنا کردن و پیاده روی بین ساعات ۶ تا ۱۱ صبح و ۵ تا ۸ شب اعمال شد. همچنین قرار دادن صندلی در سواحل ممنوع است و افرادی که در سواحل پیاده روی می‌کردند باید فاصله مورد نظر را رعایت می‌کردند. در نهایت، تا ساعت ۸ شب دیروز سواحل کالیفرنیا کاملا تخلیه شد.

دپارتمان بهداشت و درمان فلوریدا اعلام کرد در روز جمعه و پس از بازگشایی سواحل این ایالت، شمار مبتلایان ویروس کرونا تنها در ۲۴ ساعت ۱۴۲۱ تن دیگر افزایش یافت که بیشترین تعداد ابتلا به کووید-۱۹ در یک روز در این ایالت است. در حال حاضر، ۲۴ هزار و ۷۵۳ نفر در این ایالت به کرونا مبتلا هستند. جان باختگان کرونا در فلوریدا نیز به ۷۲۶ تن رسیده است.

مقامات فلوریدا اعلام کرده اند در صورتی که مردم قوانین را درباره حضور در سواحل نادیده بگیرند، بار دیگر مجبور به بستن سواحل خواهند شد.

چارلی لاتام، شهردار ساحل جکسونویل گفت: "اگر مجبور شویم دوباره ساحل را ببندیم، این کار را خواهیم کرد. ایمنی هنوز اولویت اصلی ماست. "

الن گلاسر، شهردار ساحل آتلانتیک نیز گفت: "این رفع محدودیت‌ها برای استراحت نیست. این زمان برای مهمانی نیست. این زمانی برای ورزش و تحرک است. "

در همین حال، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا طرحی جدید با عنوان "باز کردن آمریکا" پیشنهاد کرده است. او قبلاً تأیید کرده بود که آمریکایی‌های سالم می‌توانند به کار خود برگردند. در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود در روز پنجشنبه، ترامپ گفته بود که فرمانداران این اختیار را دارند که دستورالعمل‌های کاخ سفید را در خصوص ایالات خود اجرا کنند- و در صورتی که نیاز باشد فعالیت‌ها در ایالت آن‌ها بسته باشد "به آن‌ها اجازه می‌دهد" این کار را انجام دهند.

ویروس کرونا از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین نمایان شد و از آن پس به بیش از ۲۰۰ کشور جهان سرایت کرد. این ویروس تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار آمریکایی را مبتلا کرده است و جان بیش از ۳۶ هزار نفر از آن‌ها را گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
از هجوم ایرانیها به دفاتر پستی و هجوم ایرانیها به خیابونها و هجوم ایرانیها به نانوایی ها و کلا از آمار غلط مسئولین که یکی یکی دروغاشون رو شده بنویسید آره ما خیلی خوبیم خسته نمیشید از این همه دروغ؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۳۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
نمیخواد بری سواحل فلوریدا // برو دم در مترو تهران ببین چه خبره از جمعیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
منظور هجوم پرند ه ها یا این دونفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
به بركت وجود ترامپ آمريكا داره نابود ميشه
آخرین اخبار