احتمال تمدید یک ساله تعطیلی‌ها و برخی محدودیت‌ها در انگلیس

با شیوع گسترده ویروس کرونا در انگلیس، روزنامه ایندیپندنت نوشت وزرای این کشور به طور خصوصی درباره یک راهبرد ۱۲ ماهه برای ادامه تعطیلی‌ها و محدودیت‌ها در این کشور گفت‌وگو می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت: احتمالا خبر اینکه برخی محدودیت‌های قرنطینه‌ای چگونه لغو خواهند شد، در هفتم ماه مه (هجدهم اردیبهشت) و در پایان دوره جدید سه هفته‌ای اعلام خواهد شد. اما این مسئله آنگونه که وینستون چرچیل، قهرمان محبوب بوریس جانسون، در سال ۱۹۴۲ گفت، حتی آغاز پایان نخواهد بود، بلکه احتمالا پایان آغاز است.

نخستین موضوعاتی که وزرا درباره آن‌ها تصمیم گیری خواهند کرد، شامل این موارد می‌شود: چگونه تعداد بیشتری از افراد را بر سر کار برگردانند و آیا باید مدارس ابتدایی، برخی مغازه‌ها و رستوران‌ها بازگشایی شوند یا نه.

البته نگرانی‌های فزاینده‌ای در داخل دولت درباره هزینه‌های احتمالی به تعویق افتادن درمان‌های سرویس سلامت همگانی به ویژه درمان سرطان وجود دارد، در نتیجه از سرگیری آن‌ها در اولویت خواهد بود.

ایندیپندت در ادامه نوشت: گفته می‌شود وزرا به طور خصوصی درباره یک راهبرد ۳، ۶، ۹ و ۱۲ ماهه نیز گفت‌وگو می‌کنند، زیرا به نظر می‌رسد پیروزی در این جنگ تا زمان ساخته شدن واکسن کرونا ممکن نخواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار