گم شدن فردی در اطراف کوههای سمیرم

رییس جمعیت هلال‌احمر سمیرم گفت:چهار گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مناطق و کوه‌هایی که احتمال می‌دهند فرد گمشده در آن محل‌ها باشد در حال گشت و جست‌وجو هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدنورمحمد موسوی رییس جمعیت هلال احمر سمیرم اظهار داشت: فرد گمشده به احتمال زیاد برای برچیدن علف کوهی عازم این مناطق شده است، اما علت و چگونگی گم‌شدن وی همچنان مشخص نیست.

به گفته او، چهار گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مناطق و کوه‌هایی که احتمال می‌دهند فرد گمشده در آن محل‌ها باشد در حال گشت و جست‌وجو هستند.

رییس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت: ساکنان محلی و بومی نیز به کمک امدادگران جمعیت هلال احمر آمده‌اند تا شاید اثری از این فرد بیابند.

موسوی با بیان اینکه گروه‌های امدادی هلال احمر امکانات لازم برای نجات و امداد را در اختیار دارند، ابراز امیدواری کرد تا قبل از تاریک شدن هوا فرد گمشده پیدا شود.

او باردیگر یادآور شد: فصل بهار هوای نامشخصی دارد و زمان برچیدن علف‌ها و گیاهان کوهی و دارویی است، اما امسال شرایط کرونایی می‌طلبد تا مردم از رفتن به کوه بویژه مناطقی که با آن‌ها آشنایی ندارند خودداری کنند.

۲ روز قبل نیز سه جوان دیگر که برای برچیدن علف کوهی به منطقه "خرقه" در جنوب سمیرم رفته بوده و مسیر را گم کرده بودند با مشارکت گروه‌های امدادی جمعیت هلال احمر در ۲ مرحله پیدا شدند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.