۳۴ محتکر اقلام بهداشتی در ۲۴ ساعت اخیر بازداشت شده اند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از بازداشت ۳۴ محتکر در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی در تشریح اقدامات پلیس امنیت اقتصادی در مقابله با محتکران اقلام بهداشتی در ۲۴ ساعت اخیر، اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالا‌های بهداشتی در سطح کشور، همچنان رصد اطلاعاتی مبدأ و مقصد کالا‌های بهداشتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: کارآگاهان این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، انبار‌ها و مراکز متخلف پخش کالا‌های بهداشتی را شناسایی کرده و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی از انبار‌های مورد نظر می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحد‌های صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، ۸۳ هزار و ۵۵۰ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۵۸ هزار و ۸۱۶ عدد دستکش، هفت هزار و ۷۲۲ عدد انواع ماسک، ۱۷ هزار و ۱۲ عدد مواد ضدعفونی‌کننده و انواع تجهیزات پزشکی کشف و همچنین ۲۸۶ مرکز عرضه متخلف تجهیزات بهداشتی را نیز پلمب کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و در استان‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی تحویل شد، عنوان کرد: در این رابطه ۳۴ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

مقیمی ضمن تشکر از هموطنان که کمک بسیار شایانی در شناسایی و کشف اقلام و تجهیزات بهداشتی مورد نیاز این روز‌های مردم، داشتند، گفت: پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور در حال رصد و پیگیری اخبار و اطلاعات اعلامی شهروندان عزیز در این رابطه است لذا هموطنان در صورت مشاهده هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار