احتکار ۶۰۰ میلیون ریال کالای بهداشتی و ضد عفونی کننده در بجنورد

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف ۶۰۰ میلیون ریال انواع کالای بهداشتی و ضدعفونی کننده احتکار شده از یک انبار غیر مجاز در بجنورد خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ مقصود رستگار رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی  گفت: در پی اطلاع خبری مبنی بر دپوی تعداد قابل توجهی اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده به صورت غیر مجاز در یک انبار واقع در یکی از محلات شهر بجنورد، موضوعدر دستور کار  پلیس قرار گرفت.

سرهنگ رستگار با اشاره به اینکه کارآگاهان در بررسی‌های بعمل آمده محل دقیق این انبار را شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان به محل مورد نظر اعزام و اقدام به بازرسی از این انبار غیر قانونی کردند.

او  عنوان کرد: در بازرسی از این انبار، ۳۶۰ لیتر مایع ضد عفونی کننده دست ۷۰%، ۱۵۰ کارتن مایع ضد عفونی کننده دست ۷۰% حاوی ۳ هزار عدد بطری و همچنین تعداد ۵ کارتن حاوی ۹۰۰ عدد ماسک فیلتر دار کشف و ضبط شد.

سرهنگ رستگار با بیان اینکه با هماهنگی‌های انجام شده کالا‌های مکشوفه در محل توقیف و انبار نیز پلمب شد، اظهار کرد: با بررسی بعمل آمده ارزش این تعداد کالای کشف شده ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت :در این خصوص صاحب انبار به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.