کشف بیش از ۱۲۱ هزار عدد لوازم بهداشتی احتکار شده در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۲۱ هزار و ۱۸۲ عدد انواع لوازم بهداشتی احتکار شده از ابتدای اسفند ماه تاکنون در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: با توجه به انتشار ویروس کرونا و سوء استفاده برخی از سودجویان از وضعیت کنونی، اقدامات پلیسی برای برخورد با محتکران و قاچاقچیان لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده در دستور کار قرار گرفت.

او  با اشاره به کشف ۶۲۲ بطری ژل ضدعفونی کننده عنوان کرد: کشف ۱۲۰ هزار و ۵۶ عدد دستکش نیز از دیگر کشفیات پلیس آگاهی استان در این مدت بوده است.

سردار مظاهری با بیان اینکه این تعداد لوازم بهداشتی کشف شده با هماهنگی مراجع قضائی و معاونت غذا و دارو برای استفاده در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت، یاد آور شد: علاوه بر اقدامات پلیس، در این خصوص گشت‌های مشترکی نیز با اداره صمت، غذا و دارو و تعزیرات نیز به صورت مستمر انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: بازدید از انبار شرکت‌ها و فروشندگان لوازم بهداشتی و رصد و کنترل باربری‌ها و محل‌های نگهداری کالا به صورت روزانه و همچنین کنترل و رصد محموله‌های جاده‌ای در خصوص کشف لوازم بهداشتی غیر مجاز از دیگر اقدامات پلیس خراسان شمالی بوده است.

سردار مظاهری در پایان با اشاره به اینکه اخیرا افرادی در سایت‌ها و نرم افزار‌های اجتماعی اقدام به فروش لوازم بهداشتی فاقد مجوز می‌کردند، گفت: در این خصوص تعداد ۱۴۴ بطری ژل ضد عفونی کننده فاقد هر گونه علائم استاندارد و بهداشتی نیز کشف شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.