پلمپ انبار دپوی غیر مجاز اقلام بهداشتی و ضد عفونی در بجنورد

رئیس پلس آگاهی خراسان شمالی از پلمپ یک انبار غیر مجاز که محل دپوی تعداد زیادی اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ مقصود رستگار رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی  گفت: با اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی در انباری واقع در حاشیه شهر بجنورد اقدام به نگهداری مقدار قابل توجهی اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده کرده است موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ رستگار با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان سازمان صمت و همچنین نماینده تعزیرات حکومتی به محل این انبار اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این محل تعداد زیادی اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده از قبیل الکل صنعتی، دستکش و ماسک که به صورت غیر مجاز نگهداری شده بود کشف و ضبط شد.

او با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان سازمان صمت ارزش این مقدار کالا ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، عنوان کرد: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد که این فرد مشخصات انبار و همچنین اقلام موجود در آن را در سیستم جامعه انبار‌های سازمان صمت ثبت نکرده است.

سرهنگ رستگار گفت: با هماهنگی مقام قضائی محل مورد نظر پلمپ و متهم نیز به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور با همکاری پلیس امنیت عمومی، سازمان صمت، دادستانی و تعزیرات حکومتی، طرح مبارزه با احتکار کالا و لوازم بهداشتی در طول ۷۲ ساعت گذشته را به مرحله اجرا گذاشته و قریب به ۷ باب انبار و محل نگهداری کا‌لاهای بهداشتی که عموما در بحث پیشگیری از کرونا نقش دارند را مورد بازدید قرار داده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.