رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری:

تعویق المپیک یک فرصت طلایی برای دوچرخه سواری است

وفایی گفت: تعویق المپیک یک فرصت طلایی برای برنامه ریزی در مورد تیم‌های پایه دوچرخه سواری است.

تعویق المپیک یک فرصت طلایی برای دوچرخه سواری استمحمود وفایی رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تعویق المپیک برای رشته دوچرخه سواری یک فرصت طلایی است. این تعویق باعث می‌شود که ورزشکاران برای کسب نتیجه بهتر تلاش خود را بیشتر کنند.

او درباره شرایط برگزاری لیگ دوچرخه سواری عنوان کرد: لیگ برتر دوچرخه سواری تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش است و  ما طبق برنامه وزارت ورزش و جوانان عمل خواهیم کرد. با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری هر مسابقه ورزشی ممنوع است. تقویم مسابقات فدراسیون دوچرخه سواری از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و قرار بود  اولین مسابقه در قالب جام رمضان برگزار شود.

رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری اظهار کرد: در سال ۹۹ هیچگونه رقابت خارجی و بین المللی نخواهیم داشت و فقط رقابت المپبک را در پیش داشتیم که به تعویق افتاد.   سال ۹۹ بهترین سال برنامه ریزی برای تیم‌های پایه دوچرخه سواری بود. فدراسیون برنامه ریزی‌های بسیار خوبی را برای سال ۹۹ در نظر دارد و هنوز برای پیاده سازی این برنامه‌ها فرصت باقی است.

وفایی در پایان گفت: اگر برنامه‌های فدراسیون عملی شود خون تازه‌ای در رشته دوچرخه سواری جریان پیدا می‌کند. تیم ملی در سال ۹۹ هیچ رقابت بین المللی پیش رو ندارد، اما رکابزنان می‌توانند به همراه تیم‌های باشگاهی خود در تور‌های بین المللی برای ارتقا رنکینگ خود شرکت کنند. همچنین بسیاری از تور‌های بین المللی در آسیا و اروپا تعطیل یا به تعویق افتاده است.  


بیشتر بخوانید: سلگی: تعویق المپیک به سود دوچرخه سواری ایران است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار