سلگی: تعویق المپیک به سود دوچرخه سواری ایران است

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: با تعویق رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو می‌توانیم با شرایط بهترین برای مسابقات آماده شویم.

محسن سلگی دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره به تعویق افتادن المپیک بیان کرد: هنوز اطلاعیه‌ای از سوی فدراسیون جهانی درباره فرصت مجدد برای رکابزنان جامانده از المپیک صادر نشده است. ایران  فقط یک سهمیه برای المپیک توکیو خواهد داشت. به تعویق افتادن المپیک به رکابزنان فرصت می‌دهد تا آمادگی بیشتری برای حضور در المپیک توکیو داشته باشند. به تعویق افتادن المپیک به سود دوچرخه سواری ایران است.

او درباره شرایط تمرینی تیم ملی دوچرخه سواری عنوان کرد: قرار است ۳ شنبه جلسه‌ای را با حضور برخی از اعضای کادر فنی تیم ملی دوچرخه سواری برگزار کنیم تا درباره  شرایط ملی پوشان در دوران شیوع ویروس کرونا گفت و گو کنیم. رشته دوچرخه سواری به گونه‌ای است که رکابزنان می‌توانند روی غلطک‌های ثابت تمرین کنند. همچنین رکابزنان با رعایت مسائل بهداشتی می توانند در جاده‌های خلوت تمرینات خود را انجام دهند.

سلگی اظهار کرد: امروز یا فردا بخشنامه‌ای را به کلیه استان‌ها ارسال خواهیم کرد برای اینکه رکابزنان برنامه‌های تمرینی خود را زیر نظر مربیان متخصص استان پیگیری کنند. رکابزنان باید آمادگی خود را حفظ کنند تا در زمانی که لیگ و مسابقات آغاز شد عملکرد مناسبی داشته باشند.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری درباره میزبانی ایران در رقابت های قهرمانی تریال آسیا گفت: قرار بود در جلسه‌ای که در مالزی برگزار شد، درباره میزبانی ایران برای رقابت‌های قهرمانی آسیا تریال تصمیم نهایی گرفته شود. متاسفانه  رقابت‌های قهرمانی آسیا به علت شیوع ویروس کرونا لغو شد و تصمیم گیری درباره میزبانی رقابت‌های پیش رو به تعویق افتاد. در حال حاضر تمام مسابقات به مدت ۳ ماه از سوی فدراسیون جهانی به تعویق افتاده است.  


بیشتر بخوانید: گنج خانلو: فقط به پیشرفت و کسب نتایج بهتر در سال جدید فکر می‌کنم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار