پلمب واحدهای صنفی متخلف در دشت آزادگان

فرماندار دشت آزادگان گفت: ۱۰ واحد صنفی که بر خلاف مصوبه قرارگاه پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس اقدام به فعالیت مجدد کرده بودند پلمب شدند.

حمید سیلاوی فرماندار و رئیس قرارگاه مبارزه با کرونا ویروس شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: گشت مشترک اداره صنعت و معدن، شبکه بهداشت و درمان با نیروی انتظامی و اتاق اصناف شهرستان با حضور میدانی امروز دوشنبه ۱۸ فروردین در بازار و بازدید از واحد‌های مختلف، تعداد ۱۰ واحد را پلمب کردند.

او با بیان اینکه به واحد‌های زیاد دیگری اخطار جدی ابلاغ شده افزود: انتقال ویروس کرونا مسئله‌ای جدی است و نمی‌توان ملاحظاتی در باز بودن برخی از اصناف غیرضروری به کار برد و از تمامی اهالی شهرستان خواست از تردد غیر ضروری به مراکز پرجمعیت خود داری کنند تا سلامتی آن‌ها به مخاطره نیفتد.

سیلاوی اظهار داشت: با توجه به اینکه سلامتی مردم و شهروندان خط قرمز ما است، به همین دلیل از هیچ تخلفی چشم پوشی نمی‌کنیم و برخورد جدی با اصناف و متخلفان در دستورکار قرار دارد.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۹ نفر در استان خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شدند و تعداد مبتلایان به ۹۲۸ نفر رسیده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار