پیامک‌های دریافتی هجدهم فروردین؛

از عقب افتادگی حقوق کارگران فضای سبز تا کیفیت پایین نان در شهر زابل

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هجدهم فروردین مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هجدهم فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

1736...0917: باتوجه به وجود بیماری کرونا قاضی ها هم نیستن باور کنید خیلی پروندها دیر رسیدگی میشه زیاد طول میکشه.

 

4319...0902: تورو به هرچی که میپرستین پیگیر این کارگرای شهرداری باشید ، هرجا هر کاری برای ثابت کردنش لازم باشه انجام میدم تلفنی حضوری حاضرم بیام حرف بزنم.

 

4319...0902: سلام خسته نباشید  قسمتون میدم پیگیری کنید تورو خدا  پدر من تو شهرداری فضای سبز منطقه ۲۰ ناحیه دو که میکنه  هنوز عیدی هارو بهشون ندادن  با این وضعیت کرونا کسی حواسشون به این آدم ها نیست. 

 

1517...0912: سلام لطف کنین اعلام کنین جرایمی که تاریخ دوماه اش از اسفند تا تموم شدن پیک ابتلا به کروناست را دوبرابر نکنن یه سری جرایم هنوز با برگه های قدیمی هست که شناسه قبض و پرداخت نداره و نمیشه از عابربانک واینترنتی پرداخت کرد وحتما باید توی بانک پرداخت بشه آنها را حداقل دوبرا برش نکنند.

 

7665...0936: سلام از زابل هستم از لحاظ درآمدی زیر خط فقر که بودیم با وضعیت الان که پول خرید نان خالی رو نداریم بانک مهراقتصادهم که هر روز برای اقساتش زنگ میزنه خواهشا رسیدگی کنید.

 

7670...0913: با سلام چرا شبکه 1و2پیامک برای خبر ندارند و 4

 

1328...0902: با سلام. بنده متاهل هستم و بیکار  و هیچگونه بیمه درمانی هم ندارم هیچ جایی هم مشغول به کار نیستم به مرکز صدور دفترچه بیمه سلامت شهر ملایر مراجعه کردم و پاسخی که دریافت کردم این بود که باید به ازای هر نفر از اعضای خانواده مبلغ ۵۰۰ هزار تومان بابت صدور دفترچه پرداخت کنم. مگه اعلام نکردن که صدور دفترچه سلامت رایگان است . لطفا پیگیری کنید.

 

0399...0915: سلام نان نانوایی های شهرستان زابل خیلی بی کیفیت است. هرکه این پیام راگرفت وبه گوش مسولین مربوطه نرساند خدا از او نگذرد مسولین شهرستان که رسیدگی نمی کنند قیمت هم بالا رفته به خاطر خدا رسیدگی کنید زابل که مسئولی ندارد.

 

3175...0912: سلام. لطفا از سازمان وظیفه درخواست کنید یک فرصت یک ماهه به غایبان هشت ساله سربازی بدن تا با پرداخت جریمه معافیت بگیرند. ممنون.

 

3715...0912: با سلام . سوالی داشتم آیا امثال من که بیمه خویش فرما داریم و هر ماه حق بیمه پانصد هزار تومانی پرداخت میکنیم ایرانی نیستیم که امروز که به دلیل کرونا بیکار شده ایم نه تنها بیمه بیکاری شامل حال ما نمی شود بلکه حق بیمه ما هم افزایش پیدا کرده و اگر در این شرایط بیکاری این حق بیمه را نپردازیم تمام بیمه چند ساله مان باطل می‌شود ما حق زندگی نداریم .

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار