پیامک‌های دریافتی بیست و چهارم اسفند ماه؛

از دو برابر شدن جرائم رانندگی تا درخواست رسیدگی به وضعیت اصناف به علت شیوع کرونا

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و چهارم اسفند ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و چهارم اسفند ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

4796...0916: سلام اخیرا جرائم دوربین ثابت رانندگی را دو برابر کرده اند. چرا در این شرایط بد اقتصادی اطلاع رسانی نمی کنند و بدون اطلاع رسانی جرائم دوربین ثابت قبلی را دو برابر کرده اند. واقعا زشته.

 

5915...0914: سلام،کاش شهرداری ها و ادارات و اصناف هم عوارض و مالیات و... را از مردم نگیرند! لطفأمطرح کنید.

 

9485...0938: سلام لطفاً در مورد طرح قسطی کردن قبوض آب و برق و گاز در این سه ماه مواجهه با کرونا گزارش دقیقی تهیه و پخش کنید.
مسئولین فقط یه حرفی میزنن و میرن اما عملی نمیشه.  الان چندین قبض برای مردم اومده که با این وضعیت کسب و کار نمی تونن پرداخت کنن.

 

8790...0915: با سلام . علی رغم ابلاغ ریاست محترم جمهور مبنی بر افزایش حقوق کارکنان دولت متاسفانه مسولین وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه در این خصوص تعلل می کنند. لطفا پیگیری بفرمایید.

 

2633...0916: سلام, تا حالا هر کمکی شده از طرف ملت و به صورت خیر خواهانه بوده, پس دولت چه وقتی باید وارد عمل بشه?

 

9485...0938: سلام لطفاً در مورد طرح قسطی کردن قبوض آب و برق و گاز در این سه ماه مواجهه با کرونا گزارش دقیقی تهیه و پخش کنید. مسئولین فقط یه حرفی میزنن و میرن اما عملی نمیشه.  الان چندین قبض برای مردم اومده که با این وضعیت کسب و کار نمی تونن پرداخت کنن .

 

5807...0913: در شرایطی که کرونا منجر به کاهش چشمگیر خرید و فروش شده، در اخبار توجه به وضعیت اصناف شده و رسیدگی به وضعیت آنها در اخبار مطالبه شده است، خواهشا به وضعیت کارگرانی که این روزها بیکار شدند به خاطر بسته شدن مغازه ها، متوقف شدن ساخت و سازها، متوقف شدن گردگیریهای نوروزی و .. نیز توجه کنید هیچ کس به وضعیت کارگران در این شرایط توجه ننموده است که در این شرایط آنها و خانواده هایشان از همه بیشتر تحت فشار هستند. با تشکر

 

3709...0939: سلام آموزش وپرورش 8 ماه حق التدریس و اضافه کاری معلمان را نداده است. پیگیری شود.

 

.. .. ...0933: لطفا یک گزارش از پاکبانان مشهدمنطقه9 ناحیه1شرکت پیمانکارسعیدتوس عدل(بی عدل) تهیه کنید حق کارگران زحمت کش رو خیلی می‌خورند سر و ته حقوق رو میزنند اضافه کاری اجباری بدون حقوق زورگویی و... پس خدا کجاست به خدا کارم به خودکشی رسیده.

 

2194...0916: با سلام . لطفا پیگیری کنید، چرا در روزهای کرونایی و قرنطینه، شبکه های مختلف تلویزیون به جای فیلم طنز و خانوادگی، فیلم های با محدودیت سنی پخش می کنند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
با سلام. تعدادی بازنشسته هستیم که درمهرسال ۱۳۹۶ در اموزش و پرورش استان تهران شهرستان شهریار بازنشسته شده ایم. طبق قانون اضافه دریافت مالیات دریافتی شش ماه را باید به ما برگردانند . تا به امروز متاسفانه علیرغم پیگیری ها یمان متاسفانه راه به جایی نبرده و پاسخمان را مبنی بر پرداخت این پول نمی دهند.
این درحالی است که سایر استان ها این مبلغ را پرداخت نموده اند
آخرین اخبار