تولید روزانه دو میلیون اقلام بهداشتی در البرز/بازگشایی اصناف، منوط به روند نزولی شیوع کرونا

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: تولید محصولات بهداشتی در هفته های اخیر گاهی در یک روز به دو میلیون عدد رسیده است.

جهانگیر شاهمرادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که در تولید محصولات بهداشتی مانند ماسک، دستکش، گان و... در استان البرز مشکلی وجود ندارد، گفت: در هفته های اخیر، تولید محصولات بهداشتی گاهی در یک روز به دو میلیون عدد رسیده است.

او با اشاره به این که البرز به عنوان یک استان پیش رو در تولید، باید نیازهای کشور را نیز پوشش دهد، افزود:تولید دستکش لایتکس در البرز بیش از نیاز بوده و کارگاه های تولید ماسک در استان البرز با قوت زیادی در حال تولید هستند و به زودی یک کارگاه تولید دیگر نیز با ظرفیت تولید بالا راه اندازی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: تولید محلول های ضدعفونی کننده در البرز، نیاز مراکز حساس و درمانی استان را پوشش می دهد.

او افزود: نزدیک به بیست روز است که گزارشی از کمبود اقلام بهداشتی در استان دریافت نشده است.

شاهمرادی با بیان این که اصناف تا بیستم فروردین تعطیل است، گفت: بازگشایی اصناف به ادامه روند نزولی شیوع کرونا بستگی دارد.

او افزود:صنایع غذایی و بهداشتی با رعایت پروتکل های بهداشتی مکلف به ادامه تولید هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز  در پایان گفت: قبول داریم بعضی از افراد به دلیل تعطیلی مشاغل دچار زیان شدند، اما همه این مسائل برای سلامت آنان است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.