پیشرفت غرور آفرین البرز در رونق تولید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: استان البرز در دو سال گذشته موفق به کسب رتبه یکم در پرداخت تسهیلات رونق تولید شده است.

پیشرفت غرور آفرین البرز در رونق تولیدجهانگیر شاهمرادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در دو سال گذشته استان البرز در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه اول را کسب کرده و از نظر رتبه صنعتی به رتبه هفتم هشتم رسیده است.

او افزود: با توجه به جنگ اقتصادی، در رابطه با حمایت از تولید چند سیاست کلی در کشور و استان درنظر گرفته شده که یکی از مهمترین آن‌ها پایش و رصد واحد‌های تولیدی است.

شاهمرادی در ادامه گفت: اگر مشکلات تولیدی در سطح استان باشد حتماً حل شده و اگر در سطح کشوری باشد به مقامات بالاتر ارجاع خواهد شد.

او افزود: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف کمک و پرداخت تسهیلات به صاحبان صنایع و تولید هر هفته تشکیل شده و مهمتر از تشکیل این جلسات، پیگیری و رصد مصوبات آن و  عملیاتی ساختن مصوبات از طریق دستگاه‌های اجرایی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: حوزه قضایی کشور نیز با توان بیشتری کنار تولید کشور ایستاده و حمایت خودش را در این جنگ اقتصادی را اعلام کرده است.

او در پایان افزود: با وجود جنگ اقتصادی با افزایش شاخص‌ها نسبت به سال گذشته مواجه بودیم به طور مثال عدم اشتغال در ۹ ماه اول سال گذشته ۱۶.۱ دهم درصد بود، اما در ۹ ماهه اول امسال به ۱۳ درصد کاهش پیدا کرده است و به همین میزان نیز مشارکت اقتصادی افزایش پیدا کرده بود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.