ممنوعیت اسکان چادر‌های نوروزی در طبیعت و پارک‌های جنگلی شهرستان سیروان

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت:به دلیل خطرات شیوع ویروس کرونا، برپایی و اسکان چادر‌های نوروزی در دامنه طبیعت و پارک‌های جنگلی ممنوع می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ رضا خورانی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: از آنجا که ویروس کرونا به اپیدمی جهانی تبدیل شده است و راهکار‌های پیشگیرانه علمی توسط دستگاه‌های مرتبط و خصوصا وزارت بهداشت همواره اطلاع رسانی می شود، برابر مصوبات شورای مبارزه با ویروس کرونا امسال با سنوات گذشته کاملاً متفاوت است و برپایی و اسکان چادر‌های نوروزی در دامنه طبیعت ممنوع می‌باشد.

او ادامه داد:هماهنگی لازم با مرجع قضائی در این مورد انجام شده است و هدف ما حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از شیوع بیماری است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان اظهار کرد: اسکان و برپایی در تمامی پارک‌های جنگلی و مناطق کوهستانی که در سنوات گذشته شهروندان در سطح شهرستان به منظور صیانت از آن‌ها حتما ممانعت بعمل خواهد آمد.

خورانی بیان کرد: از تمام کسانی که احیاناً چادر نوروزی در منطقه تفریحی میان تنگ برپا کرده اند خواستاریم تا به صورت داوطلب نسبت به جمع آوری چادر‌ها اقدام کنند.

 او با بیان اینکه گشت‌های آشکار یگان امداد و پاسگاه کارزان و همچنین نامحسوس پلیس‌های تخصصی در این مناطق به صورت مستمر و شبانه روزی فعال هستند افزود: در ابتدا با تذکر لسانی از کسانی که قصد برپایی چادر و تجمع دارند می‌خواهیم که نسبت به مصوبات شورای پیشگیری از بیماری کرونا پابند بوده و اگرچنانچه بی تفاوت باشند و از خط قرمز که همانا سلامت مردم و به خطر افتادن سلامت اجتماعی است عبور نمایند، نسبت به جمع آوری چادر‌ها اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.