حمله راکتی به سفارت آمریکا در عراق

دو راکت در منطقه سبز بغداد و در نزدیکی سفارت آمریکا فرود آمد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع خبری از حمله راکتی به سفارت آمریکا در عراق خبر دادند.

بر این اساس، دو راکت به منطقه سبز بغداد و در نزدیکی سفارت آمریکا اصابت کرد. پس از این حمله راکتی آژیر خطر در سفارت آمریکا به صدا در آمد.

هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است. همچنین از تلفات و خسارات احتمالی این حمله راکتی خبری منتشر نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۱۶ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
چرا قایم باشک موشک بازی در آوردیت و راکتها رو به داخل سفارت نزدیت اگر راست می گویید و از طرف خود آمریکاییها مامور نیستید برای توطئه کردن بدانید و آگاه باشید امت واحده رسول الله ص امت حزب الله اگر بخواهد عملیاتی را انجام دهد با شجاعت و جوانمردی و اقتدار و قدرت و علنی رو در روی دشمن بدون هیچ ضعف و هراسی آن عملیات ها رو انجام می دهد و انشاءالله سفارت و تمامی پایگاهای نظامی و ارتش شیاطین ملعونین اشغالگران دزدان غاصبهای شکنجه گران فاسدین و فاسقین باجگیران فراعنه نژادپرستان ظالمین و ستمگران ضد حقوق بشر بی عدالتهای جنایتکاران تروریستهای نفاق برنگیزهای آمریکایی صهیونیستی انگلیسی رو در عراق و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص نابود و با خاک یکسان خواهند کرد امت واحده رسول الله ص البته با اتحاد و یکپارچگی و هماهنگی و اقتدار و قدرتمندی . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار