رونمایی از ۴ سامانه پدافند هوایی جدید یمن

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی این کشور از چهار سامانه پدافند هوایی جدید ارتش یمن رونمایی و اعلام کرد جزئیات و تصاویر آن‌ها به زودی منتشر می‌شود.

رونمایی یمن از چهار سامانه پدافند هوایی جدیدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز (یک‎شنبه) از چهار سامانه پدافند هوایی به نام‌های ثاقب ۱، ثاقب ۲، ثاقب ۳ و فاطر یک که به دست نیرو‌های یمنی ساخته و به روز رسانی شده‌اند، رونمایی کرد.

وی در نمایشگاه پدافند‌های هوایی از نمونه‌های این پدافند‌های هوایی که آزمایش موفقت آمیزی داشتند بازدید کرد.

المشاط در این نمایشگاه گفت: از تلاش‌های وزارت دفاع و ستاد کل نیرو‌های مسلح در عرصه‌های مختلف نظامی در جهت پاسخ به نیاز‌های نبرد کنونی و بازدارندگی متجاوزان قدردانی می‌کنم.

وی افزود این موفقیت ویژه در عمل به وعده عبد الملک بدر الدین الحوثی، فرمانده انقلاب یمن برای تقویت و ارتقای توانایی‌های دفاعی و تأکیدی بر این است که سال ۲۰۲۰ میلادی سال تقویت دفاع هوایی خواهد بود.

المشاط تاکید کرد سامانه‌های جدید مسیر نبرد کنونی را تغییر خواهد داد و مقدمه‌ای برای سامانه‌های دفاعی پیشرفته‌تر و کارآمدتر برای مقابله با اهداف هوایی دشمن خواهد بود.

یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن نیز اعلام کرد جزئیات و تصاویر دستاورد‌های جدید دفاعی یمن را عصر امروز منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار