رئیس کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری:

نقطه ضعف کار ما نبود تماشاگر در سالن وزنه برداری است

محسن جلیلی گفت: دلايل زیادی در نبود تماشاگران در سالن وزنه برداری دخیل است، اما این موضوع نقطه ضعف کار ما است.

محسن جلیلی، رئیس کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص رقابت‌های لیگ در هفته سوم، اظهار داشت: این هفته از رقابت‌های لیگ در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد و در بخش جوانان که با حضور ۵ تیم برگزار شد، شاهد فینال این دوره بودیم و تیم ملی حفاری اهواز به عنوان قهرمان معرفی شد و در بخش بزرگسالان ۶ تیم با هم رقابت کردند.

نقطه ضعف کار ما نبود تماشاگر در سالن وزنه برداری است  

جلیلی درخصوص تفاوت این دوره از رقابت‌ها نسبت به دوره‌های قبلی گفت: از لحاظ کمی، این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های کمتری برگزار شد، اما سعی کردیم کیفیت را در لیگ بالا ببریم. سال‌های گذشته تیم‌های بیشتری در لیگ حضور داشتند، اما در بحث کیفی و رکورد‌ها کیفیت کمتری داشتیم. امسال سعی کردیم این مسئله را جبران کنیم. در لیگ امسال هر هفته شاهد حضور ملی پوشان بودیم.


بيشتر بخوانيد: زمان برگزاری فینال رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری مشخص شد


او درباره برگزاری لیگ بدون حضور تماشاگران در سالن وزنه برداری آزادی بیان کرد: من هم این موضوع را قبول دارم و از این بحث به عنوان نقطه ضعف کارمان یاد می‌کنم. مسائل مختلفی در این بخش دخیل است که به عنوان مثال، سالن مجموعه ورزشی آزادی نسبت به سطح شهر تا حدودی دور است و علاقه‌مندان رشته وزنه برداری خیلی کمتر می‌توانند خود را به سالن مجموعه ورزشی آزادی برسانند.

نقطه ضعف کار ما نبود تماشاگر در سالن وزنه برداری است

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری با دفاع از برگزاری لیگ در شهر تهران تصریح کرد: اگر مسابقات را بخواهیم در شهرستان‌ها برگزار کنیم، حضور هواداران در سالن‌ها نسبت به تهران بیشتر خواهد بود، اما استاندارد کارمان از لحاظ تجهیزات و بحث پوشش رسانه‌ای برای ما مهم است و با وجود ضعفی به نام نبود تماشاگر، حاضر شدیم رقابت‌های لیگ را در تهران برگزار کنیم.


بيشتر بخوانيد: نصیری: مواردی در وزنه‌برداری وجود دارد که نمی‌توانم آن‌ها را بیان کنم/ نباید انتظارات را از داودی بالا ببریم


جلیلی درباره حضور نداشتن سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در محل برگزاری مسابقات گفت: همواره برنامه‌های لیگ را با محمدحسین برخواه هماهنگ می‌کنیم. هفته پایانی لیگ برای تیم ملی وزنه برداری اهمیت بالایی دارد. البته در برخی از اوزان اختلاف رکورد‌ها به حدی است که نمی‌توان از بین ورزشکاران حاضر در لیگ، کسی را برای تیم ملی انتخاب کنیم. از طرفی در برخی از اوزان با توجه به نزدیک بودن المپیک، نفرات انتخابی برای تیم ملی مشخص است و می‌تواند یکی از دلایل این موضوع باشد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار