چترایی‌: وقتی مبلغ قرارداد‌ها در لیگ وزنه برداری پایین باشد، انگیزه‌ای برای ما نمی‌ماند

ملی پوش وزنه برداری گفت: در لیگ وزنه برداری مبلغ قرارداد‌ها پایین است و همین موضوع باعث می‌شود که انگیزه ورزشکاران پایین بیاید.

مسعود چترایی، ملی پوش وزنه برداری کشورمان که در رقابت‌های لیگ برتر وزنه برداری برای تیم بازار بزرگ وزنه می‌زند، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص ارزیابی اش از رقابت‌های لیگ ا‌ظهار داشت: میزبانی این هفته از بازی‌های لیگ برعهده تهران بود و به نظر من سطح برگزاری رقابت‌ها خوب بود و در دسته‌ای که خودم رقابت می‌کردم، نفراتی مثل علی میری، محمد زارعی و دیگر نفرات حضور دارند و رکورد‌ها هم بالا بوده اند.

چترایی درمورد اوضاع قرارداد‌های باشگاهی در لیگ وزنه برداری خاطرنشان کرد: مبلغ قرارداد‌ها و شرایط مالی لیگ خوب نیست. مشاهده می‌کنید که چند سالی است، علی هاشمی قهرمان جهان در لیگ شرکت نمی‌کند چرا که واقعا مبلغ قرارداد‌ها پایین است. در چند سال گذشته تیم بیمه رازی و حالا ایران مال در لیگ حضور دارند و تیم‌هایی هستند که واقعا ورزشکاران را حمایت کردند،  تیم دانشگاه آزاد هم امسال وارد لیگ برتر شده و ملی‌حفاری هم سال هاست که در لیگ حضور دارد. در مجموع مبلغ قرارداد‌ها برای قهرمان‌های جهان و دیگر وزنه برداران خوب نیست.


بيشتر بخوايند: نصیری: مواردی در وزنه‌برداری وجود دارد که نمی‌توانم آن‌ها را بیان کنم/ نباید انتظارات را از داودی بالا ببریم


او درخصوص کیفیت رقابت‌های لیگ و رکورد پائین وزنه برداران تصریح کرد: این موضوع به همان بحث انگیزه وزنه برداران باز می‌گردد. در سنین بالا ورزشکاران برای شغل شان نگران هستند. مثل خود من و بسیاری از ديگر دوستان این دغدغه را دارند و باید به فکر آینده باشیم. وقتی مبلغ قرارداد‌ها پایین است و بخ دنبال آن انگیزه‌ها پایین می‌آید. البته از رده سنی جوانان و نوجوانان وزنه برداران خوبی به لیگ اضافه شده است و آینده دار هستند و به نظر من نمی‌توانیم بگوییم که لیگ وزنه برداری در حد صفر است.

انتهای پیام/     

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار