در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پیش‌بینی هنرمندان از نتیجه دربی پایتخت/ استقلال یا پرسپولیس؛ کدامیک برنده‌اند؟

در آستانه برگزاری شهرآورد فوتبالی پایتخت، برخی هنرمندان نتیجه این بازی را پیش‌بینی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس، چند تن از چهره‌های هنری، نتیجه این دیدار مهم و حساس را بنا بر علاقه‌مندی و ارزیابی خود از روند جدول لیگ‌ برتر پیش‌بینی کرده‌اند. در ادامه گفت‌گوی آن‌ها را با خبرنگار ما بخوانید:

پیش‌بینی هنرمندان از نتیجه دربی سرخابی ها

امیدوارم از یک سطح خوبی برخوردار باشد

بهادر زمانی بازیگر سینما، در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دربی امروز پایتخت گفت: من علاقه مند به تیم پرسپولیس هستم. جدا از اینکه این مسابقه بازی مهمی در ایران به شمار می‌آید، امیدوارم از سطح قابل قبولی برخوردار باشد.

بازیگر سینمایی «رستاخیز» عنوان کرد: پیش بینی بازی سخت است؛ حساسیت این بازی روی کیفیت آن تاثیر می‌گذارد اما همچنان هیجان بالایی دارد. 

پیش‌بینی هنرمندان از نتیجه دربی سرخابی ها

امیدوارم قرمز‌ها برنده بازی باشند

حمید رضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون هم در گفت‌وگو با خبرنگار ما پیرامون مسابقه فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: امیدوارم قرمز‌ها برنده بازی باشند. هر دو تیم خیلی آماده هستند و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

پگاه درباره اینکه کجا بازی را تماشا می‌کند، اظهار کرد: از نزدیکترین فاصله ممکن بازی را می‌بینم!

پیش‌بینی هنرمندان از نتیجه دربی سرخابی ها

پیش بینی دربی سخت است

عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون هم درباره دربی فوتبالی امروز گفت: به نظرم بازی خوبی خواهد بود؛ هر دو تیم با وجود مربی‌های جدید، فوتبالی، جوان و البته ایرانی شرایط خوبی دارند. من بازی را در خانه می بینم. 

این بازیگر سینما درباره پیش بینی خود از نتیجه بازی عنوان کرد: پیش بینی سخت است و اگر تیم ما (پرسپولیس) برنده بازی باشد، قهرمان صد در صد خواهد شد؛ اما اگر استقلال برنده باشد، شاید بتواند خودش را به بالای جدول (نایب قهرمانی) برساند‌.

پیش‌بینی هنرمندان از نتیجه دربی سرخابی ها

نتیجه دربی  یک - یک مساوی می شود

نیلوفر شهیدی بازیگر تلویزیون هم درباره این دربی گفت: من پرسپولیسی هستم؛ امیدوارم هر دو تیم بازی خوبی را از خودشان ارائه بدهند. به نظر من نتیجه دربی امروز یک - یک مساوی می‌شود.

 

پیش‌بینی هنرمندان از نتیجه دربی پایتخت/ استقلال یا پرسپولیس؛ کدامیک برنده‌اند؟

 

به نظرم استقلال برنده بازی باشد

مهدی باقربیگی بازیگر در گفتگو با خبرنگار ما درباره بازی دربی گفت:اول طرفدار تیم‌های اصفهان و بعد استقلال هستم. فکر می کنم بازی قشنگی باشد.

وی ادامه داد:  به خاطر اینکه استقلال آماده‌تر و فوتبال خوبی بازی می‌کند و برنده بازی باشد.

باقربیگی عنوان کرد: اگر بلیط بازی را می‌گرفتم به استادیوم می‌رفتم،  اما متاسفانه به خاطر برخی از مشکلات بلیط فروشی نتوانستم بلیط بگیرم و در خانه بازی را می‌بینم.

 

پیش‌بینی هنرمندان از نتیجه دربی سرخابی ها

با حضور فرهاد مجیدی استقلال روحیه دارد

رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون هم بیان کرد: هر دو تیم استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی دارند؛ به نظرم بازی مساوی خواهد شد. اما با توجه به حضور فرهاد مجیدی روحیه استقلالی ها خیلی خوب است.

پیش‌بینی هنرمندان از نتیجه دربی سرخابی ها

امیدوارم بازی برنده داشته باشد

عبدالله روا مجری تلویزیون هم به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امیدوارم که این دو تیم بازی خوبی داشته باشند و سوژه‌های خوبی به من بدهند تا در برنامه ویدئو چک از آن‌ها استفاده کنم. امیدوارم بازی برنده داشته باشد.

گفت و گو از الهام قبادی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
چقدر واقعا عدالت رعایت شده بود تو تعداد طرفدارای دو تیم
آخرین اخبار