در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جشن امام رضایی‌ها روی آنتن رادیو فرهنگ

مدیرگروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ گفت: یکی از ماموریت‌های رادیو فرهنگ همراهی با برنامه‌های فرهنگساز و دغدغه‌مند حوزه فرهنگی اجتماعی است.

منصوره کردی مدیر گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ گفت: شبکه رادیویی فرهنگ در آستانه میلاد شمس الشموس امام هشتم علی بن موسی الرضا علیه السلام جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ جشن و تجمع بزرگ خانوادگی امام‌رضایی‌ها از میدان ولی‌عصر (عج) تا میدان هفت‌تیر را همراهی می‌کند.

کردی توضیح داد: گروه‌های تاریخ و اندیشه و کتاب و جامعه رادیو فرهنگ در دو بخش جشن امام رضایی‌ها در پایتخت را به طور زنده و مستقیم برنامه‌ای با همین عنوان پخش می‌کنند.

 وی عنوان کرد: یکی از ماموریت‌های رادیو فرهنگ همراهی با برنامه‌های فرهنگساز و دغدغه‌مند حوزه فرهنگی اجتماعی است و بر همین اساس همزمان با برگزاری جشن بزرگ امام رضایی‌ها در تهران که با برنامه‌های شاد و مفرحی برای کسانی که در این جمع حضور دارند همراه است رادیو فرهنگ نیز به طور زنده این جشن را پوشش رسانه می‌دهد.

مدیر گروه تاریخ و اندیشه گفت: در بخش نخست برنامه گزارش مردمی، گفتگو یا مسئولان برگزاری و پخش برنامه‌های این جشن را داریم و در بخش دوم با حضور هنرمند ارجمند عباس محبی اجرای نمایش و شعرخوانی و سرود تدارک دیده شده است.

کردی درباره محل استقرار استودیو پخش برنامه «جشن امام رضایی ها» رادیو‌فرهنگ گفت: از ساعت ۱۶ تا ۱۹  برنامه سازان گروه تاریخ و اندیشه به تهیه کنندگی یلدا احتشامی و گویندگی گویندگان مهری قلع ریز و سید دانیال معنوی و ساعت ۲۰ تا ۲۲ از گروه کتاب و جامعه به طور زنده سیدهادی موسوی نژاد به عنوان تهیه کننده به همراه نگین خواجه نصیر و حامد عباسی گویندگان برنامه در خدمت مردم و مسئولان برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها از استودیو مستقر در مسیر این اجتماع واقع در خیابان کریمخان، ابتدای خیابان ملایی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار