مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ تهران خبر داد؛

عصر امروز معارفه سرپرست جدید شهرداری منطقه ۹

محمد پور گفت: ساعت ۱۶ امروز مراسم معارفه مصطفی موسوی به عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه ۹ در ساختمان این نهاد برگزار می‌شود.

پارسا محمد پور مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در تشریح علل برکناری علی مفاخریان از سمت شهرداری منطقه ۹ تهران گفت: به دلیل حواشی به وجود آمده در زمان افتتاح زیر گذر استاد معین هجمه رسانه‌ای به این سمت است که علل برکناری شهردار منطقه به دلیل یک طرفه بودن زیر گذر استاد معین است.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۹ افزود: تا به این لحظه علل برکناری مفاخریان شهردار منطقه ۹ از سمت خود از سوی هیچ فردی از سوی شهرداری عنوان نشده است.

محموپور افزود: ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) معارفه موسوی سرپرست جدید شهرداری منطقه ۹ در ساختمان این نهاد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
حداقل یک عکس مرتبط میذاشتین :))))))
Iran (Islamic Republic of)
پویا
۲۲:۲۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
باسلام
شکایت در خصوص پروژه زیرگذر استاد معین
این پروژه از ابتدا با هدف ایجاد دسترسی برای اهالی منطقه9 وکمک ب کاهش بار ترافیکی میدان فتح،بزرگره آیت اله سعیدی و خیابان آزادی وب صورت دوطرفه طراحی و کلید خورد و ب دفعات در مصاحبه های مسئولین شهری به این موضوع و اهداف طرح اشاره شد که در آرشیو اخبار به وفور وجود دارد ولیکن بعد از 5سال سختی و مشقتی که اهالی منطقه 9بدلیل اجرای پروژه کشیدند متاسفانه دیروز پروژه بصورت یکطرفه و از شمال به جنوب افتتاح شدلذا ضمن شکایت واعلام نارضایتی از این موضوع خواستار دوطرفه شدن ویا تغییر جهت تردد از جنوب به شمال هستم.
در حال حاضر این ذهنیت برای اهالی ایجاد شده که علی رغم خواست اکثریت اهالی منطقه 9،خواست اهالی قلیل محدوده پروژه در منطقه 2ازسوی شهرداری لحاظ شده ک اگر اینگونه باشد باید شعار مدیریت شهری مبنی بر تهران شهری برای همه ب تهران شهری برای پولدارها و بانفوذها تغییر یابد.
باتشکر
آخرین اخبار