برهم صالح در دیدار با مک‌کنزی: عراق نمی‌خواهد به میدان درگیری‌های منطقه‌ای تبدیل شود

برهم صالح، رئیس‌جمهور عراق با کنت مک‌کنزی، فرمانده نیرو‌های تروریست آمریکایی در منطقه موسوم به سنتکام دیدار کرد.

برهم صالح، رئیس‌جمهور عراقبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، برهم صالح، رئیس‌جمهور عراق در دیدار با کنت مک‌کنزی، فرمانده ستاد مرکزی نیرو‌های ارتش تروریست آمریکا در غرب آسیا موسوم به سنتکام تاکید کرد عراق نمی‌خواهد به میدانی برای درگیری‌های منطقه‌ای تبدیل شود.

این در حالی است که پیش از این عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور عراق نیز در دیدار با کنت مک‌کنزی درباره خروج نیرو‌های بیگانه از عراق با مک‌کنزی گفت‌وگو کرد.


بیشتر بخوانید:


کنت مک‌کنزی، فرمانده ستاد مرکزی نیرو‌های ارتش تروریست آمریکا در غرب آسیا موسوم به سنتکام در سفر به عراق، از پایگاه نظامی عین‌الاسد که هدف انتقام موشکی ایران در پاسخ به ترور سردار سلیمانی قرار گرفت، بازدید کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز ۸ ژانویه (۱۸ دی ماه) در انتقام سخت ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، پایگاه عین‌الاسد که بزرگترین پایگاه هوایی آمریکا در عراق است را موشک باران کرد.

تاکنون به اذعان وزارت دفاع آمریکا، مصدومان عین‌الاسد به ۶۴ نظامی افزایش یافته و این با سخنان صریح دونالد ترامپ که گفته بود همه نیرو‌های آمریکایی در عین‌الاسد در سلامت هستند، در تناقض است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یزدی زاده
۱۰:۵۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
برهم جون؛ همه تو رو شناختن ومیدونن توچقدر خبیث و خائنی؛ برو پیش ترامپ تروریست بنشین ؛این جوجه تروریست در شان تو نیست.
آخرین اخبار