گفت‌وگوی عبدالمهدی با فرمانده سنتکام درباره خروج نیرو‌های بیگانه از عراق

نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور عراق در دیدار با فرمانده ارتش تروریستی آمریکا در غرب آسیا، درباره خروج نیرو‌های بیگانه از این کشور گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «عادل عبدالمهدی»، نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور عراق با «کنت مک‌کنزی»، فرمانده ارتش تروریستی آمریکا در غرب آسیا (سنتکام)، دیدار کرد.

بر اساس گزارش «بغداد الیوم»، عبدالمهدی در این دیدار درباره خروج نیرو‌های بیگانه از عراق با مک‌کنزی گفت‌وگو کرده است.

دفتر نخست‌وزیری عراق با انتشار بیانیه‌ای، گزارش داد: عادل عبدالمهدی در این دیدار بر اهمیت دوستی میان ۲ کشور و همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید کرده است.


بیشتر بخوانید:


کنت مک‌کنزی، فرمانده ستاد مرکزی نیرو‌های ارتش تروریست آمریکا در غرب آسیا موسوم به سنتکام در سفر به عراق، از پایگاه نظامی عین‌الاسد که هدف انتقام موشکی ایران در پاسخ به ترور سردار سلیمانی قرار گرفت، بازدید کرد.

آمریکا بامداد روز جمعه ۱۳ دی ماه با حمله هوایی به فرودگاه بغداد سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند.

در پی اقدام متجاوزانه آمریکا در ترور سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و تعدادی از مبارزان الحشد الشعبی، پارلمان عراق طرح خروج نیروهای بیگانه از این کشور را به تصویب رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۲۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
انتقام و پاسخ به ترور شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان و یاران سردار دلهای سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و تمامی آزاد اندیشان تشنه عدالت و انسانیت این نبود عین الاسد این فقط و فقط یک سیلی کوچک بود نه انتقام و نه پاسخ بود این سیلی فقط برای این بوده که تمامی هیمنه و غرور پوشالی آمریکاییهای تروریست غاصب یرای چندمین بار در منطقه شکسته شود و هشداری بود که کلا از منطقه سر تا سر جهان اسلام کاسه کوزشون رو جمع کنند و فرار کنند قبل از آنی که نابود شوند و جنازه هاشون هم به کشورشون نرسد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار