طلا و نقره دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه برداری جام فجر به ایرانی‌ها رسید

علی هاشمی و امیر حقوقی مدال‌های طلا و نقره دسته ۱۰۹ کیلوگرم جام فجر را به دست آوردند.

طلا و نقره دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه برداری جام فجر به ایرانی‌ها رسیدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های وزنه برداری جام فجر در سومین و آخرین روز خود با برگزاری بازی‌های دسته ۱۰۹ کیلوگرم برگزار شد. در این دسته تیم ملی کشورمان با ۲ وزنه بردار یعنی، امیر حقوقی و علی هاشمی حاضر شد و نمایندگان کشورمان با ۲ وزنه بردار دیگر از کشور‌های کامرون و عراق رقابت کردند.

حرکت یک ضرب:

امیر حقوقی در حرکت یک ضرب ابتدا وزنه ۱۵۳ کیلویی را مهار کرد و پس از آن وزنه ۱۶۰ کیلویی را بالای سر برد. حقوقی در سومین حرکت یک ضرب خود موفق به مهار وزنه ۱۶۵ کیلویی نشد. با این حال حقوقی مدال نقره حرکت یک ضرب را از آن خود کرد.

علی هاشمی دیگر نماینده کشورمان در این دسته، ابتدا وزنه ۱۶۰ کیلویی را بالای سر برد. هاشمی در حرکات دوم و شوم هم وزنه‌های ۱۶۷ و ۱۷۳ کیلوگرمی را بالای سر برد و مدال طلای خود را در یک ضرب قطعی کرد.


بیشتر بخوانید: رکوردشکنی داودی در حرکت یک ضرب جوانان جهان


حرکت دوضرب:

اما در حرکت دو ضرب حقوقی در نخستین حرکت خود وزنه ۱۹۳ کیلویی را به راحتی بالای سر برد. او وزنه ۲۰۱ کیلویی را هم مهار کرد و در سومین حرکت خود نیز وزنه ۲۰۳ کیلویی را بالای سر برد.

علی هاشمی هم در حرکت دوضرب خود ابتدا وزنه ۲۰۰ کیلویی را مهار کرد. او سپس وزنه ۲۰۵ کیلویی را هم مهار کرد تا مدال طلای دوضرب و مجموع را برای خودش قطعی کند. هاشمی در سومین حرکتش وزنه ۲۱۵ کیلویی را هم مهار کرد تا به رکورد مجموع ۳۸۸ کیلوگرم مدال طلای مجموع این دسته را به دست بیاورد.

به این ترتیب در پایان رقابت‌های دسته ۱۰۹ کیلوگرم، علی هاشمی ۳ مدال طلا و امیر حقوقی ۳ مدال نقره یکضرب، دوضرب و مجموع را به دست آوردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار