مدال طلای رستمی پس از اوت در یک‌ضرب

کیانوش رستمی مدال طلای دوضرب و رضا دهدار مدال نقره حرکت یک ضرب را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رقابت‌های وزنه برداری جام فجر، در دسته ۹۶ کیلوگرم، رضا دهدار و کیانوش رستمی به مصاف ۳ شرکت کننده دیگر از کشور‌های اردن، ارمنستان و قرقیزستان رفتند.

در حرکت یک ضرب، رضا دهدار، وزنه ۱۵۶ کیلوگرمی را بالای سر برد، دسته ۱۶۱ کیلویی را یک بار انداخت و در سومین حرکت یک ضرب خود این وزنه را مهار کرد.

کیانوش رستمی، دیگر ملی پوش کشورمان در این دسته ۲ بار وزنه ۱۷۵ و یک بار وزنه ۱۷۷ کیلوگرم را انداخت و بازهم با اوت کردن وزنه هایش از جدول مجموع خارج شد.


بيشتر بخوانيد: تکرار تاریخ برای رستمی/ کیانوش باز هم اوت شد


اما در حرکت دوضرب ابتدا دهدار وزنه هاي ۱۹۵، ۱۹۶ و ۲۰۱ کیلوگرم را در عین ناباوری انداخت و با یک مدال نقره یک ضرب، به کار خود پایان داد.

رستمی اما در حرکت دوضرب خود وزنه ۱۱۵ کیلویی را مهار کرد و مدال طلای خود را در دوضرب قطعی کرد و  وزنه ۲۲۵ کیلویی را انداخت و از انجام سومین حرکت خود هم انصراف داد تا مدال مجموع این دسته را هم از دست بدهد.

به این ترتیب در دسته‌ای که ۲ نماینده از ایران حضور داشتند، مدال طلا، نقره و برنز مجموع دسته ۹۶ کیلوگرم به وزنه برداران قرقیزستان، ارمنستان و اردن رسید. نکته جالب مدال برنز رعد الساج اردنی بود که تنها با رکورد ۲۲۵ کیلوگرم برای او به ارمغان آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار