فرماندار شهرستان شمیرانات خبرداد؛

ممنوعیت پذیرش توریست چینی درکلیه کاخ ها و مکان های عمومی

شهریور گفت: کلیه کاخ‌ها و مکان‌های عمومی به هیچ عنوان حق پذیرش توریست چینی و آسیای شرقی را ندارند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاوش شهریور فرماندار شهرستان شمیرانات در جلسه کارگروه سلامت که امروز ۱۴ بهمن ماه با موضوعیت پیشگیری، هماهنگی و اتخاذ اقدامات و تدابیر پیشگیرانه از ورود ویروس کرونا برگزار شد، اظهار کرد: این شهرستان یکی از شهرستان‌های در معرض خطر و آسیب است و خواهشمندم اگر موضوع مرتبطی با ویروس کرونا مشاهده کردین اطلاع دهید.

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: کلیه کاخ‌ها و مکان‌هایی که تردد عموم در آن وجود دارد، به هیچ عنوان حق پذیرش توریست چینی و آسیای شرقی را ندارند.

او با بیان اینکه ما یکی از کشور‌های پیشتاز در حوزه سلامت ملی هستیم، افزود: متاسفانه نظام سلامت ما همانند سایر برخی بخش‌های زندگی، با یک کم لطفی به مردم آغاز می‌شود و با یک پوزش پایان می‌یابد.

فرماندار شهرستان شمیرانات بیان کرد: درحال حاضر بر خلاف سخنان معاون اول رئیس جمهور مسافران چینی وارد کشور می‌شوند و در روز گذشته شاهد حضور توریست‌های چینی در سعدآباد بودیم.

فرماندار شمیرانات گفت با بیان اینکه متاسفانه سوداگری برخلاف ملاک ملی عمل می‌کند، گفت: ما باید از سلامت ملی مردم دفاع کنیم و سلامت ملی مردم و منافع ملی برای ما اولویت زیادی دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرمانداری ، کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار