فرمانده تروریست آمریکایی: به دنبال نگه داشتن نظامیان خود در خاورمیانه هستیم

فرمانده نیرو‌های تروریستی سنتکام از تلاش واشنگتن برای نگه داشتن نیرو‌های نظامی اش در خاورمیانه خبر داد.

فرمانده تروریست آمریکایی: به دنبال نگه داشتن نظامیان خود در خاورمیانه هستیمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن پست، فرانک مک کنزی، فرمانده نیرو‌های تروریستی سنتکام از تلاش واشنگتن برای نگه داشتن نیرو‌های نظامی اش در خاورمیانه خبر داد.

بر این اساس، مک کنزی اعلام کرد: امیدوارم درگیری نظامی میان ایران و آمریکا رخ ندهد. واشنگتن در شرایط فعلی به دنبال ادامه حضور نظامی در خاورمیانه است.

این مقام تروریست آمریکایی افزود: هدف ما از استقرار نیرو‌های هوایی، دریایی و زمینی در خاورمیانه ایجاد بازدارندگی در مقابل ایران پس از تشدید تنش هاست.

وی مدعی شد: پیام ما به تهران این است که ما به دنبال جنگ نیستیم و شما هم نباید به دنبال تقابل نظامی باشید. ما راغب هستیم که در صورت امکان به تنش زدایی در منطقه بپردازیم. آخرین چیزی که ما می‌خواهیم جنگ با ایران است.

ادعا‌های این مقام تروریست آمریکایی درحالی مطرح می‌شود که دولت آمریکا در اقدامی تروریستی سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس را در عراق ترور کرد. بسیاری از کشور‌های جهان و حتی برخی منابع در خود آمریکا اقدام واشنگتن در ترور یک مقام رسمی نظامی کشور دیگر را تروریستی خواندند. با این وجود، ایران با حمله موشکی به پایگاه عین الاسد که محل حضور نظامیان تروریست آمریکایی در عراق است، ضربات سنگینی به هیبت پوشالی آمریکا در منطقه وارد کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار