انتشار جزئیاتی درباره ترور سردار سلیمانی

ان بی سی نیوز در گزارشی جزئیات جدیدی را درباره چگونگی ترور سردار قاسم سلیمانی منتشر کرد.

انتشار جزئیاتی درباره ترور سردار سلیمانیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ان بی سی نیوز در گزارشی به بررسی جزئیات بیشتر درباره چگونگی ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سابق سپاه قدس ایران پرداخت.

پایگاه اینترنتی ان بی سی نیوز گزارش داد آمریکایی‌ها منتظر او بودند. عناصر سازمان اطلاعات جاسوسی آمریکا (سیا) با استفاده از اطلاعات مخبر‌هایی در فرودگاه دمشق، دقیقا می‌دانستند چه زمانی هواپیمای حامل سردار سلیمانی به سمت بغداد پرواز می‌کند. اطلاعات دریافتی از اسرائیل نیز، به تایید این جزئیات کمک کرد.

به محض فرود هواپیمای ایرباس‌ ای ۳۲۰ چام وینگز، جاسوسان آمریکایی در فرودگاه اصلی عراق که محل اسکان نیرو‌های نظامی آمریکا بود، محل دقیق این هواپیما را تایید کردند. سه پهپاد آمریکایی بدون نگرانی از چالشی در حریم هوایی عراق که به طور کامل تحت تسلط آمریکا بود، بر فراز این موقعیت قرار گرفتند. همه این پهپاد‌ها به چهار موشک هلفایر مسلح بودند.

این گزارش درباره نحوه هدف قرار گرفتن سردار سلیمانی توسط آمریکا، مبتنی بر گفتگو‌هایی با دو فرد آگاه که مستقیما در جریان جزئیات این عملیات بوده‌اند و مقامات آمریکایی دیگر است که درباره این عملیات توجیه شده بودند.

در ادامه این گزارش آمده است: در حالی که پهپادهای آمریکایی برای انجام عملیات آمادگی پیدا می‌کردند، مسئولان آمریکایی در حال مشاهده صحنه استقبال در صفحات نمایش بزرگی بودند (مسئول الحشد الشعبی عراق (ابومهدی المهندس) برای استقبال از سردار قاسم سلیمانی آمده بود) که تمامی این رویدادها ساعت یک بامداد اتفاق افتاده است.

در این گزارش آمده است که صفحه نمایش، جزئیات چهره افراد را به دلیل استفاده از اشعه مادون قرمز، نمایش نمی‌داده است. اما روشن شد که ابومهدی المهندس، نایب رئیس الحشد الشعبی (که از نظر آمریکا متهم به انفجار سفارت آمریکا و فرانسه در کویت در سال ۱۹۸۳ بوده) آنجا حضور دارد.

از سوی دیگر جینا هاسپل، رئیس سیا در مقری در شهر لانگلی در ایالت ویرجینیا و مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا از مکانی دیگر در حال پیگیری عملیات ترور بوده‌اند. عملیات ترور سردار سلیمانی در کاخ سفید نیز در حال پخش بوده، اما ترامپ در آن زمان در کاخ سفید نبوده و در فلوریدا حضور داشته است. صفحات نمایش بزرگ نشان می‌دهد که دو مسئول ارشد (سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس) وارد خودرویی شده و سایر افراد همراه نیز در خودروی دیگری بودند و خود را سریع به آنان رساندند.

بنا بر این گزارش، پهپاد‌های آمریکایی خودرو‌ها را از خروجی فرودگاه تعقیب کرده و خودروی همراهان پیش از خودروی دو فرمانده قرار گرفت. پس از تأیید میدانی [عوامل نفوذی]، ناظران اتاق عملیات که در مقر فرماندهی نیرو‌های مرکزی آمریکا (سنتکام) در دوحه پایتخت قطر حضور داشتند دستور شلیک چهار موشک به خودرو‌ها را دادند و هیچ کس از افراد هدف، زنده نماند.

سردار شهید قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، فرمانده الحشد الشعبی و تعدادی دیگر از مبارزان و فرماندهان مقاومت جبهه مقاومت طی حمله هوایی ناجوانمردانه نیرو‌های متجاوز و تروریست آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

کشورهای مختلف و مقامات بسیاری از گوشه و کنار جهان، این جنایت ضد بشری آمریکا را محکوم کرده‌اند.

بامداد روز چهارشنبه گذشته روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دو پایگاه آمریکایی در عراق در انتقام از ترور ناجوانمردانه سردار «قاسم سلیمانی» و یارانش خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر توکلی
۰۱:۵۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
سردار سلیمانی سال ها ما خواب بودیم شما می جنگید باز هم شهید شدید ما خواب بودیم

سردار تا آخرین لحظه زندگیت برای حفظ امنیت ما تلاش میکردی خدا پاسخ این ترور ناجوانمردانه رو به آمریکا داد آمریکا بعد از ترور شما حتی یک روز خوش نداشته

لطفا ماسک بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
همیشه‌دلتنگ‌سردارهستم وخواهم بود شهادت مبارک سردار
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۵:۵۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
خوش به حال انها که این گونه به سوی خوا میروند .سردار همیشه تا دم مرگ در قلب من جای داری
United States of America
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
مرگ بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۴۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
انتقام و پاسخ به ترور شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان و یاران سردار دلهای سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و تمامی آزاد اندیشان تشنه عدالت و انسانیت این نبود عین الاسد این فقط و فقط یک سیلی کوچک بود نه انتقام و نه پاسخ بود این سیلی فقط برای این بوده که تمامی هیمنه و غرور پوشالی آمریکاییهای تروریست غاصب یرای چندمین بار در منطقه شکسته شود و هشداری بود که کلا از منطقه سر تا سر جهان اسلام کاسه کوزشون رو جمع کنند و فرار کنند قبل از آنی که نابود شوند و جنازه هاشون هم به کشورشون نرسد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
رضای
۰۱:۵۹ ۲۴ دی ۱۳۹۸
دست انتقام الهی گریبان جنایت کاران خواهد گرفت ودر ایند خواهد دید که چگونه مضمهل خواهند شد ما انتقام اول را گرفتیم اما انتقام دوم ماکه بر اثر جنایت امریکاییها وسقوط هواپیما مسافر بری که تعداد زیادی از هم وطنانمان را ازدست فراموش نم باعث وبانی این جنایت امریکا است وما دست انها دراین جنایت می بینیم وهر گز فراموش نمی کنیم تا انتقامهای بعدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
زنده باد سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
زنده باد سپاه و سربازان اسلام در کل جهان .روزی ان هم دیر نیست نصرت الهی نزدیک است آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۳ دی ۱۳۹۸
آمریکا به خونخواهی داعش از شهید سلیمانی انتقام گرفت.ننگ بر آمریکا که شیطان بزرگ است.آمریکا موسس داعش و خونخواه داعش است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
مرگ بر ارتش 8200 اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
reezaa
۰۸:۴۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
هواپیما چند روز سقوط کرده بعد یه عده پلشت بعد از چند روز داعیه مهربانتر از مادر میشن و میان شعار میدن.
موقعی هواپیما سقوط کرد چرا اون روزا نبودین و همدردی نمی کردین؟ الان که سپاه اعلام کرده زبون در آوردین؟ اینها نشون میده عده ای فقط قصد دشمنی با مملکت رو دارن و بس.
فقط همه اونهایی که در مراشم تشییع در همه کشورها حضور داشتن و همدردی کردن یه خواسته دارن و اون هم اشد مجازات کسانی که به عکسهای حاج قاسم توهین کردن و بر علیه نظام شعار دادن. همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
دقییقاااا خیلی خوب گفتی اگه واقعا داغدار اون عزیزای از دست رفته بودن روز سقوط کجا بودن؟؟ چرا اون روز همدردی نکردن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
واقعا همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سلام به ملتم ایران ، درود بر شهدا ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سلام برشهیدان.سلام بر مجاهدان راه خدا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۰۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
نعره آمریکا و انگلیس را از داخل می شنویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین
Iran (Islamic Republic of)
ببرهای ایران
۰۵:۱۵ ۲۳ دی ۱۳۹۸
ترامپ نامرد ژنرال ما را مانند خیلی دیگر ازمردان وطن? خواه جهان ترور کردی منتظر انتقام باش.سردار حاجی زاده وسردار سلامی ما جوانان شرمنده شما هستیم.اشتباه در جنگ. همیشه پیش میاید.وگر نه شما قلبتان برای جوانان وطن.میلرزد..انشاالله. همیشه پیروز باد لشگر اسلام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
مرگ بر ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۲۳ دی ۱۳۹۸
درود بر شرف و غیرتت سردار،چهل سال بیداری کشیدی ک ما خابمون ببره،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سردار چقدر مظلوم بودی خوش به سعادتتون.امیدوارم خون شما پایمال نشه
Japan
ناشناس
۰۰:۴۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
این هالیوود اگه از شهادت حاج قاسم فیلم نساخت؟!
روحت شاد سردار جیگر دار که حتی از تشیع جنازه میترسن آمریکا و اسرائیل غاصب
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۰:۳۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
در این زمان غم و اندوه عده ای بی مغز پست که از شرف ایرانی بودن فقط نام آن را یدک می کشند و در هیچ کارزاری خود را در معرض امتحان وطن پرستی و مردم دوستی قرار نداده اند اینبار نیز ذات پلید خود را نمایان کردند.

باید به این ابلهان مدعی سیاست مردی گفت شمایی که به میلیونها نفر از مردم ایران و جهان به دلیل عشق و علاقه به قهرمان جهانی شان اینگونه توهین می کنید، اینقدر از فهم و شعور سیاسی بی بهره اید که نمی فهمید در جای جای دنیا اگر احزاب مختلف سیاسی در روشهای اجرا باهم اختلاف نظر داشته باشند اما در اصل سیاستها و خط مشی ها باهم هیچ اختلافی ندارند ، نمونه بارز این گفته اقدام اخیر آمریکا در اعلام جنگ به ایران با شهادت ددمنشانه حاج قاسم است .

توجه به مصاحبه ها و اعلام نظرهای سیاستمداران آمریکایی و اروپایی نشان می دهد عموما آنها اصل اقدام ترور سپهبد شهید سلیمانی را اشتباه نمی دانند بلکه قبول مسئولیت مستقیم این اقدام توسط ترامپ را عقلانی ندانسته و انتظار داشتند که مسئولیت انجام اینکار بر عهده گروههای نیابتی قرار می گرفت.

حال چه می شود که عده ای رذل و پست فطرت اینگونه به مردم میهن و قهرمان جهانی خود توهین می کنند که البته ریشه آن در آیات قرآن و احادیث منشا اینگونه اقدامات به روشنی بیان شده است.
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۰:۳۲ ۲۳ دی ۱۳۹۸
سردار حاج قاسم سلیمانی
شهادتت مبارک بااینکه 10روز گذشته بازم غمت واسم سنگینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
خاطره آی از سردار دو هفته قبل سردار در مزار شهدای کرمان بر سر قبر هر یک از شهداء فاتحه میخواند وبا هر کدام دقایقی صحبت می کرد چه بسا که که سردار طلب شهادت میکرد سردارم رفتی شهادتت مبارک ولی تا زنده این دل در فراغ نبودنت میسوزد رهبرم سید علی تسلیت ایران سرفراز تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۲ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکای شیطان
درود بر روح پاک شهدا و سردار دلها
روحشان شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
آخرش مشخص خواهد شد خرابکاری وایجاد اختلال وقطع ارتباط سایت با مرکز فرماندهی کار آمریکا بوده وقصد انتقام داشته اند برای رودرو قراردادن مردم باسپاه پاسداران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سلام بر شهیدان.سلام برمجاهدان راه حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سردار نبودند خیلی سخته بی توچه کنیم هنوز باور نمیکنم که دیگه نیستی انشالله با سردار کربلا مشوق بشی همیشه به یادتم عزیزتر ازجانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
حال یس برای ما بخوانید که ما مرده ایم و شما زنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۲ دی ۱۳۹۸
اگرسپاه نبود کشورهم نبود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۰۵ ۲۲ دی ۱۳۹۸
پیام تسلیت به هم وطنانم و خانواده های داغ دار ، ودررود برسپاه که توانست بینی دشمن رو رو خاک بمالونه وما وملت ایران میدانیم که این کار توسط آمریکا بوده و نقشه ای درکار بوده ، آمریکا میخواست از این فرصت سوء استفاده کنه و این فتنه توسط مردم برملا میشود. مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۲ دی ۱۳۹۸
مرگ برآمریکای جنایتکار به خداقسم داغ ازدست دادن سردار دلها هیچ وقت فراموش نمیشه ماهم بایدفرماندهان عالی رتبه ژنرال های ارتش تروریست آمریکا به جهنم میفرستادیم هیچ وقت درتمام عمرم اینقدناراحت نبودم عشق سردار تا ابد دردل ملت بزرگ ایران هست قدردان تمام پاسداران محبوب وشجاعمان هستیم
Iran (Islamic Republic of)
حاجی
۲۲:۵۸ ۲۲ دی ۱۳۹۸
روحت شاد سردار درود خداوند بر سربازان اسلام همیشه دوستون داریم لعنت بر کفار
Iran (Islamic Republic of)
Moeinmm
۲۲:۲۹ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سردار دلها ای کاش نمی رفتی ایران یتیم شد با رفتنت همه زورشون داره به ایران میرسه هرکاری دلشون میخواد میکنند خیلی زود بود رفتنت ای پدر ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۲ دی ۱۳۹۸
نصر من الله و فتح قریب
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۱۰ ۲۲ دی ۱۳۹۸
بعضی ها هستن که با اشتباهاتشون در طی این چند سال باعث سخت تر شدن زنگی مردم شدن و هیچ جراتی ندارن اشتباهشون رو به پذیرن چه برسه که بخوان از مردم عذر خواهی کنن وحالا یه کسی جرات داشته اشتباهی هم که واقعا تقصیر اون نبوده رو پذیرفته. حالا کسایی طلب کار شدن که چرا دیر به ما گفتین..
Iran (Islamic Republic of)
صمد.ج.ب ازتبریز
۲۱:۵۴ ۲۲ دی ۱۳۹۸
ای حرمله دستت بشکند وبه روز بد گرفتار شوی .آرزو دارم در روز قیامت عذاب الهی را که بر صورت پلیدت ظاهر خواهد شد ببینم.سپهبد آرزو داشت شهید شود ودرجبهه ها دنبال قاتلش بود.رفتن سپهبد کجا ، وبه درک واصل شدن شماها کجا،آنوقت فرق آن را خواهید دانست.آرمان ما شهادت است هر کسی به واقعیت برسد هیچگاه از مرگ نمی ترسدمرگ یک موهبت الهی است که پس از آن درک خواهیم کرد که ایکاش این اتفاق زودتر می افتاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سلام برشهیدان.سلام بر مجاهدان راه خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۲ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا انگلیس و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۲ دی ۱۳۹۸
برای ما دعا کنین تو دل این اتفاقا راه رو گم نکنیم
مبادا حواسامون پرت شه ....شما رو به خدا دعامون کنین
بد دلشوره ای افتاده تو جونم ....
Iran (Islamic Republic of)
ماهان معدندار
۲۱:۱۳ ۲۲ دی ۱۳۹۸
مردم ایران با اتحادشان وبا بازی نکردن تو زمین دشمن روزی هزار بار ترامپ میمیره ولی افسوس که عده ای افراد کوته فکر خائن کاری میکنن که دشمنان کثیف ایران هرجی که به دهن شون میاد بگن ای کاش این افراد میفهمیدن که کجا هستن و چکار میکنند آب تو آسیاب دشمن میریزن درود بر مردم قدر شناس که حامی رهبر وسپاه هستند به کوری دشمن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۰۸ ۲۲ دی ۱۳۹۸
کاش آنقدر قدرت داشتم تا رئیس شورای امنیت ملی ، را بخاطر لغو نکردن پروازهای هواپیمایی، آن هم درحالی که کشور در موقعیت صددرصد جنگی قرار داشت ، محاکمه میکردم .تا بگوید گرایی که به ترامپ داد مبنی بر ۲۹۰ سرنشین هواپیما واسه چی بود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سلام،خدایا کمک کن خون این عزیزان بخصوص سردارمون سریمانی پایمال نشه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۰:۴۹ ۲۲ دی ۱۳۹۸
ملت بزرگ ایران هیچگاه شروع کننده هیچ جنگی نبوده ونخواهدبودامازمانیکه یکی از فرماندهان مهم ماراهدف قرار میدهند دیگر نباید دست روی دست گذاشت تادشمن گستاخ شودوجمهوری اسلامی گستاخ راسرجایش نشاند باارزوی روزهای پرموفقیت برای ایران وایرانی
Germany
ابوالفضل
۲۰:۳۷ ۲۲ دی ۱۳۹۸
بخدا هنوز باورم نشده حاج قاسمو ترور کردن نامردا
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۰:۳۷ ۲۲ دی ۱۳۹۸
متأسفانه سردارعمق دشمنی شیطان را درک نکرده وبدون رعایت پروتکل امنیتی واردبغدادشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۲۳ دی ۱۳۹۸
چه با پروتکل. چه بی پروتکل .حاج قاسم سالها تو لیست ترور اسراییل و آمریکا بود.بعدشم برای آمریکاییهای جنایتکار این قوانین فقط یه کاغذ پاره بیش نیست.در ضمن حاج قاسم به دعوت رسمیه دولت عراق به اون کشور رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ن
۲۰:۲۴ ۲۲ دی ۱۳۹۸
خداوند لعنت كنه دولت جنايتكار امريكا رو
Iran (Islamic Republic of)
سید علی حسینی
۲۰:۲۱ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سردار حاجی زاده از سرمایه های ارزشمند کشورمان هست ، بنده خدا شده سپر بلا ، خودشم که میگه دراولین ساعات روز چهارشنبه به مسئولین اطلاع داده که بچه هاش هواپیمای مسافری رو اشتباه هدف قرار دادند . اینقدر هم اختیارات نداشته که اعلام عمومی بکنه ، حالا باید دید روحانی بعنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی چرا سه روز صداش درنیامده ؟ از سوی دیگه طبق اعلام سردار حاجی زاده اپراتور فقط ده ثانیه فرصت تصمیم گیری داشته ، وجدانا اگه نمیزد و این یک موشک کروز از کار درمیامد ، الان چی می گفتیم ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۲۳ دی ۱۳۹۸
دوست عزیز موشک کروز چطور کل کشور را طی کرده و تا طهران امده؟ثانیا اثر موشک کروز روی رادار(قطر ۸۰سانت)با هواپیما ۷۳۷(قطر بیش از ۲۵۰سانت) آنهم در ارتفاع پایین فرق میکند.ثالثا هوا پیما در حال اوج گیری بوده
United States of America
امیر
۲۰:۱۵ ۲۲ دی ۱۳۹۸
خدالعنتشون کنه هربار که دراین مورد چیزی میخونم جیگرم اتیش میگیره فقط باید تک تک افرادی که تواین ماجرا دست داشتن انتقام کرفت
-
ج.ج
۱۹:۵۴ ۲۲ دی ۱۳۹۸
ما تا آخرین نفس از سپاه حمایت می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
علی بهمنی
۱۹:۵۳ ۲۲ دی ۱۳۹۸
آفرین سردار به شهامتت راهت پررهرو باد سپاه دستتان درد نکند با موشک باران پایگاه آمریکای ای ها ما هم آماده نبردیم.کاش ولی حادثه هواپیما را زودتر شفاف سازی واطلاع رسانی می کردید.شریک غم بازماندگان حوادث ناخواسته هواپیما هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۲ دی ۱۳۹۸
تا آخرین خطره خون آماده شهادت و انتقام سخت خواهیم گرفت سردار دلها آرام باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سلام ضمن تسلیت مجدد ترور سردار رشید سپاه اسلام باید عرض کنم که جوانان این انقلاب سخت وسخت تر انتقام ترور ناجوانمردانه حاج قاسم قلب ملت ایران را خواهیم گرفت به آمریکاه جنایت پیشه هشتدار میدهم که ما سربازان ولایت آماده جهاد رهبر عزیزمان هستیم به خون شهید قاسم قسم انتقام سختی از آمریکاه کور دل غارتگر خواهیم گرفت ا ب از کردستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۲ دی ۱۳۹۸
با سلام به روح بلند شهید قاسم سلیمانی ... من ایرانی شما مدیران وسربازان ارتش وسپاهی وانتظامی را بعنوان بازوان قدرتمند ایران می دانم .ما از شما حمایت میکنیم. برادر سلامی برادر حاجی زاده شماها شهیدان زنده آید شماها خالصانه ترین افراد هستید که خاضعانه جان بر کف دراین سرزمین هستید مانند رفیق شهید تان سلیمانی شما یادگاران او هستید ...... شاما ها هیچ چیز به غیر از راحتی و امنیت ما نمی خواهید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۲ دی ۱۳۹۸
مظلوم و پاک بودی سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
تنها چیزی که انتقام خون سردار وجانباختگان هواپیمایی خروج آمریکاییها از منطقه است اونا هم با از دست دادن خاور میانه دلشون خون میشه بالاخره یه روزی محقق میشه.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۲۳ ۲۲ دی ۱۳۹۸
درود بر شهید سلیمانی. درود بر سپاه .
مرگ بر اسرائیل . مرگ بر امریکا. مرگ بر فتنه گر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سردارعزیزوهمیشه سرافراز ازاین اتفاق ناگواری که برای هوا پیمای ایرانی افتاد متاسفیم واز خدا می خواهیم که بزودی خداوند به دل خا نواده های جان باختگان وبه شما عزیز بز گوار آرامش عطا بفرماید ودشمنان سما را رسوا ونابود کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سلام سردارعزیزوعالیمقام وخدوم وشجاع وپیروزما ملت مسلمان ایران قدر شماوزحمات بیکران شمارا تا ابد میدانیم خداشماویارانتان رااز شر دشمنانحفظ نماید ودشمنانتان را به زودی زود رسوا ونابود کند همیشه پیروز وسلامت باشید برای سلامتیتان نماز می خوانیم ودعا میکنم
Iran (Islamic Republic of)
صمد.ج.ب ازتبریز
۱۸:۴۹ ۲۲ دی ۱۳۹۸
روحشان شاد. سربازان اسلام ووطن.رحمت پروردگار برشما باد.حال می دانیم که چه کسانی را از دست داده ایم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۳۷ ۲۲ دی ۱۳۹۸
انتقام الکی نمیخوایم
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت
۱۹:۵۳ ۲۲ دی ۱۳۹۸
پایگاه عین الاسد قسمت آمریکایی اش زیر و رو شد این انتقام نیست ؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۲ دی ۱۳۹۸
واقعا اونوقت قطرمیااد باعزت و سلام و صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۲ دی ۱۳۹۸
به نظر بنده هم، باید ما سنتکام (فرماندهی مرکزی) که مرکز فرماندهی تمام نیروهای امریکائی در منطقه ی ماست را، با خاک یکسان می کردیم و به تمامه به آتش می کشیدیم. اگر ایران سر نظامی امریکا را در منطقه به دیوار می کوبید و له می کرد دستو پا و سرانگشتان را سایرین می توانستند قطع کنند، اما وقتی سنتکام مقتدرانه پابررجاست کار خیلی سخت و طولانی مدت می شود. و با این حادثه تاسف بار، نمی دانم چطور می شود از سیلی به انتقام سخت ارتقا داد.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۰ ۲۲ دی ۱۳۹۸
خداراشکر .کمی دلمون خنک شدباموشکهای سپاه.دلم میخواد ترامپ لعنتی روسرشو جداکنم وجگرش رو به دندونام بگیرم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۰۹ ۲۲ دی ۱۳۹۸
روحت شاد سردار
یادت در دلهای ما حک شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سردار سلیمانی پاک و مظلوم بود خدا ازت نگذره ترامپ دیوانه الهی زودتر بری به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان
۱۶:۵۲ ۲۲ دی ۱۳۹۸
درگذشت جمعی از هموطنانمان در سانحه هوایی را به خانواده این عزیزان تسلیت عرض میکنیم و از درگاه خدواند متعال برای آنها مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.

دولت تروریسم آمریکا را مقصراصلی این اتفاق ناگوار می دانیم .
که اگر سردار سلیمانی حامی ومدافع مردم ایران را ترور نمی کردند و ایران را در معرض جنگ و تهدید قرارنمی دادندحالاشاهد این اتفاق مصیبت بارنبودیم . دولت تروریسم آمریکا و شخص ترامپ جنگ طلب باید به عنوان جنایتکار جنگی و عامل ناامنی وبی ثباتی وایجاد جنگ درمنطقه مجازات ومحکوم شوند .ما مدافعان سپاه وامنیت در کشورمان هستیم .
آمریکا دشمن امنیت در ایران و منطقه است و باید از منطقه اخراج شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۲ دی ۱۳۹۸
وباز هم تسلیت به خانواده سرداربزرگ...تسلیت ب ملت ایران برای ازدست دادن مدافع امنیت...تسلیت به رهبر عزیز...تسلیت به سپاه که همیشه درتلاش برای ایجاد ارامش بودند وهستند......داغ از دست دادن سردار بزرگ ابدیست
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۲ دی ۱۳۹۸
روحت شاد سردار کاش بودی بداد ما میرسیدی
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۶:۲۲ ۲۲ دی ۱۳۹۸
درود بر شرف سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی
مرگ بر ترامپ قمارباز و ترسو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۲ دی ۱۳۹۸
ما باید از نظر سیستم دفاعی وراداری باید بجای برسیم ازهمین ایران عزیز سازمان ادمکش سیاه وکاخ سیاه ننگین را تحت نظر داشته باشیم دانشمندان جوان ومهندسین ما می توانند اینکار را بکنند فقط باید تامین وحمایت شوند اون روز ی میشود امریکا دیگر نمی تواند هیچ غلطی بکند همانطوریکه از ساخت موشکی ستون فقرات دشمن به لرزه افتاد به امید ان روز انشاء اله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سردارم روحت شاد.راهت ادامه دارد.قربون مظلومیتت برم.
مرررررگ بر آمریکا و حامیانش و منافقین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سردارم روحت شاد.راهت ادامه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۲ دی ۱۳۹۸
خونت پایمال شد سردار با اقدام جاهلانه پاسدارها
United States of America
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۲ دی ۱۳۹۸
حرف مفت نزن ، خریدار خون سلیمانی خدا بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۲ دی ۱۳۹۸
کار ندارم اما خون سردار سپاه پایمال نشد اگه سپاه رو خودی ها نزنند ببین ترامپ برامون پیام فارسی میده سفیر انگلیس خودشو نشون میده .دوست گرامی بعضی حرف ها بخدا دشمن خوشحال میکنه الآن تو به سپاه توهین کنی واقعا کی ناراحت میشه کی خوشحال میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
جمع نبند یک نفر اشتباه کرده به پای همشون نزار
زنده باد سپاه
اشتباه مثبت و زدم
Germany
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۲ دی ۱۳۹۸
فقط و فقط کار یک منفق نفوذی بوده که هواپیمارو از خط نارنجی منحرف کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۲ دی ۱۳۹۸
چرا سردار سلیمانی در طی چندین سال مظلومانه، با دشمن تا دندان مسلح با آنها امکانات مبارزه میکرد خونش پایمال نمیشه در ضمن سردار حاجی زده فرمانده هوا و فضا عذر خواهی نموده و تمام عواقبش را قبول نموده مگر آمریکا هواپیمایی مسافری ایران را عمدا نزد؟چه کار با فرمانده اش کردند انصاف نیست خدمات سرداران دلسوز با یک اشتباه فراموش بشه و چپ و راست کوبیده بشن کمی منطقی باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۲ دی ۱۳۹۸
مواظب حرف زدنت باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۲ دی ۱۳۹۸
بخدا ایجور نگو دلم آتیش میگره،سردار حاجیزاده ک هیمنه امریکا روشکست گفت،گردنم از مو باریکتره....سپاه بامال وجان پایتون ایستاده ایم،پسرم دوسالشه انشااله ادامه دهنده راه شهید تهرانی مقدم وحاج قاسم هاست....زنده باد سپاه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۲ دی ۱۳۹۸
این اتفاق اگرچه تلخ بود اما امیدواریم سر منشا دستاوردهای بزرگ بعدی سپاه باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۲ دی ۱۳۹۸
زنده باد فرمانده حاجی زاده .
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت
۱۹:۵۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
مطمئن ام که عقیده ات با شهید حاج قاسم سلیمانی یکی نیست !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۲۲ دی ۱۳۹۸
مطمنن تو اين حادثه حكمتى است كه من فكر ميكنم اين است كه خالص ها از ناخالض ها جدا شن خودت و نباز اين ذكر و فراموش نكن هيچ نيرو و جنبشى نيست مگر به اذن و عنايت خداوند متعال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۲ دی ۱۳۹۸
خون سردار سلیمانی هیچ وقت پایمال نمیشه. و اینکه پاسداران ما برای مملکت زحمت زیادی کشیده اند . یک اشتباه که معلوم نیست فقط اشتباه بوده یا اینکه پشت پرده هم خبرهایی بوده.
Germany
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۲ دی ۱۳۹۸
زمان نشان خواهد داد که امریکایی ها پشت زدن هواپیما هستند با ارسال سیگنال های جعلی ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۲ دی ۱۳۹۸
متاسفم برای افراد کوته فکر.حرف تو جاهلانه است نه اقدام سپاه
United States of America
امیر علی
۲۱:۴۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
حرفت پس بگیر اگه موشک واقعی بود میخورد سر ملت میخواستی کیو سرزنش کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشنس
۰۰:۳۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
درست و سنجیده و عقلانی حرف بزنیم.سپاه چهل سال هست ک سینه سپر کرده برای این مردم.خدا وکیلی نمک شناس نباشیم.واقعا الان ما دشمنمان آمریکاست .با اتحاد پیش بریم.واقعا هر حرفی بزنیم فردا بایست پاسخگو باشیم در محضر پروردگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۲۳ دی ۱۳۹۸
حرف دهنتو بفهم، اگه سپاه نبود هیچکدوم ماها نبودیم...با یک خطا اینهمه خدمات خالصانه رو نباید از یاد برد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۰۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
ملت ایران پشتیبان سپاه هست ما هم سپاه ولایتیم
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۱۵:۵۴ ۲۲ دی ۱۳۹۸
مسئولان ایرانی چند موشک به اسرائیل بفرستید
United States of America
ساناز
۱۵:۳۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
چه مظلومانه ترور کردن سپهبد سلیمانی محبوب قلب همه ایرانیان شریف ' و چه زیرکانه سعی در کمرنگ کردن این جنایت را دارند امیدوارم خون سپهبد سلیمانی و همرزمانش در همان کاخ سیاه و ننگینتان زنده به گورتان کند و جسد منحوستان همان جا دفن شود و بیرون نیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۲ دی ۱۳۹۸
فدای مظلومیتت حاج قاسم سردار دلها همه جاسوسان و عوامل ترور ناجوانمردانه ات از 5 کشور دست به دست هم دادند که تو را به شهات رساندند ومطمعا هستم عوامل امریکای جنایتکار باعث سقوط هواپیمای اوکرانی هم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۲ دی ۱۳۹۸
دوباره داغ دلم تازه شد
مرگ بر فتنه گر و آمریکا و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۲ دی ۱۳۹۸
همیشه از این عربها ضربه خوردیم ولی چه فایده
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۰:۰۹ ۲۲ دی ۱۳۹۸
مسلمان قصه عرب و عجم خیلی وقته تمام شده اگه آدمهای کوته بینی مثل شما بزارن اتحاد بین مسلمین روز به روز بیشتر میشه .
Iran (Islamic Republic of)
Moeinmm
۱۵:۱۹ ۲۲ دی ۱۳۹۸
ان شالله به زودی جزییات کشته شدن ترامپ از تلوزیون ایران پخش میشه به امید ان روز الهی امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
#عاشق_سپاهیم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیم
۱۴:۵۱ ۲۲ دی ۱۳۹۸
خدا لعنت کند آمریکا شیطان بزرگ را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۲ دی ۱۳۹۸
آمریکا خدا لعنتت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۲ دی ۱۳۹۸
ما هنوز انتقامی نگرفتبم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۲ دی ۱۳۹۸
انتقام ما خروج امریکا از منطقه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سپاهیان عزیز یک ملت پشت شما و حامی شما هستند هر روز خود را قدرتمند تر کنید و مواظب نفوذی ها باشید مردم ازصداقت و ازخودگذشتگی شما کاملا آگاه اند
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه رجبی
۱۴:۲۷ ۲۲ دی ۱۳۹۸
ماهمه ایرانیها زیرتابوت سردار سلیمانی گفتیم ما سردار سلیمانی هستیم امیدوارم هیچوقت یادمان نرود همه فرزندانم فدای ایرانی باغیرت
Iran (Islamic Republic of)
عبدی
۱۴:۲۰ ۲۲ دی ۱۳۹۸
با سلام. عجب روزگار غریبی شده!!!!!برخی در نهایت بی انصافی و ناجوانمردانه جای مظلوم و ظالم رو عوض کردن و چه طلبک کارانه برخورد می کنند؟!!!!خوش بحال سردار که با شهادت عاقبت بخیر شدند و بد به حال بعضی خناسان که منتظر فرصت طلبی در شرایط سخت و ناگوارند!!!!خدا کمکمون کن راه رو گم نکنیم انشاالله...
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۴:۱۴ ۲۲ دی ۱۳۹۸
با سلام.پس دلیل حضور سریع وزیر خارجه قطر در همان روز و حضور فعلی امیر قطر در ایران معلوم شد که از مقر آمریکاییها در خاک این جزیره اقدام شده....خدایا ما از دست کشورها و افراد صغیر(غیر رشید) پیرامونمون چه کنیم؟!!!!
-
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۲ دی ۱۳۹۸
خوشا به حال سردارمان که با افتخار شهید شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۲ دی ۱۳۹۸
من برای نابودی اسرائیل و آمریکا ودشمن های داخلی و خارجی نماز امام زمان عج نظر کردم خدایا ابروم نبر
Iran (Islamic Republic of)
h
۱۴:۲۹ ۲۲ دی ۱۳۹۸
هیچ وقت نابود نخواهند شد مگر اینکه اول ایران و 70 میلیون ایرانی را قبل آنها نابود خواهند کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
خدایک که فرعونیان رانابود کرد دشمنان اسلام را هم میتواند نابودکندانشالله
Iran (Islamic Republic of)
محمد313
۱۵:۱۴ ۲۲ دی ۱۳۹۸
اسرائیل نابود می‌شود و اسراییلی ها باید تا مدتها برده ایرانی ها باشند و کفشهای ما را لیس بزنند
آمریکا خودش نابود است و تعداد زیادی از یاران امام زمان از این کشور هستند
خواهید دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۲ دی ۱۳۹۸
یعنی ان روز را ما خواهیم دید که اسرائیل کثیف و آمریکا به ذلت بیفتن ای خدا فرج امام زمان را تا جوانیم برسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
پاسخ به h: ایران و ایرانی همیشه سرافزار و پایدار خواهد بود .80 میلیون ایرانی . و طبق گفته قرآن ظلم پایدار نمی ماند و حق پیروز است. به زودی انشالله نابودی اسراییل و آمریکا را خواهیم دید.
United States of America
ابومصطفی
۱۴:۰۴ ۲۲ دی ۱۳۹۸
وقتی قطر می شود مقر فرماندهی ترور شهید سردار سلیمانی ، آمدن امیر قطر به ایران واستقبال گرم چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۲۰:۴۸ ۲۲ دی ۱۳۹۸
این هم از سیاست خبیث آمریکا که هنوز تلاش دارد ،به دشمنی بین کشورهای همسایه و خصوصا آنهایی که احتمال نزدیک شدن به هم می دهد را، دامن زند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۲ دی ۱۳۹۸
الهی به زمین گرم بشینن الهی تیکه تیکه شن خودشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۲ دی ۱۳۹۸
خدا ذلیلشون کنه ایشالا یه زلزله بیاد فقط کاخ سیاه و ترامپ و خانواده اش رو ببره زیر زمین نابود بشن ایشالا این اسرائیل هم با خاک یکسان بشه البته به غیر از قدس و جاهای شریف
انتقام سردار باید شدیدتر از این می بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۲ دی ۱۳۹۸
پس باید پایگاه آمریکا در قطر هم با خاک یکسان شود . چرا که از آنجا دستور ترور و شلیک صادر شده.
Iran (Islamic Republic of)
0000000000
۱۳:۵۸ ۲۲ دی ۱۳۹۸
خیلی حرفه که یک سردار سپاه بیاد جلوی دوربین و باشهامت کامل همه تقصیرا رو گردن بگیره و عواقبش بگه به سمت منه حالا کاش بعضی از مسئولین کذاب دولتی همین جسارت و داشتن و همش کلام دروغ به سمت ملت از دهن پرتاب نمیکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۲ دی ۱۳۹۸
پس ازسه روز؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
شجاعت فقط از مردان خدا پیدا میشه .برجامی ها یاد بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۲ دی ۱۳۹۸
همه جا بررسی سوانح اونم از این دست زمان میبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۲ دی ۱۳۹۸
قابل توجه آقای ناشناس ۱۶:۱۵
ژوئن۱۹۸۰ یک هواپیمای مسافری ایتالیا نزدیک سواحل جزیره اوستیکا در جنوب این کشور منفجر شد و ۸۰ مسافر آن از جمله ۱۱ کودک کشته شدند. بعد از ۳۵ سال در آوریل ۲۰۱۵ اعلام شد که عامل سقوط این هواپیما شلیک موشک از یک جنگنده آمریکایی بوده است.
برای آمریکاپرستان ۳روز از ۳۵سال بیشتر است!
Iran (Islamic Republic of)
مقدم
۱۳:۵۷ ۲۲ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ایضا مرگ بر غرب پرستانی که دم از مذاکره با شیطان بزرگ میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۲ دی ۱۳۹۸
هرچی میکشیم از همین غرب پرستانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۲ دی ۱۳۹۸
چقدر زود بعضی ها خون به ناحق ریخته سردار را فراموش کردند ای خدا خونش پایمال نشه
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۴۹ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سلام لطفا این خبر کذب که ترامپ دستور حمله داده رو تصحیح کنید ترامپ نه آمریکا،نباید این اشتباه رو تایید کرد و آمریکای خبیث رو از ترامپ خبیث جدا بدونیم اینا کشورشان سیستم کار میکنه نه فرد.
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۲ دی ۱۳۹۸
احسنت بر جواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
بدون دستور ترامپ ملعون کسی نمیتوانسته سردار سلیمانی را ترور بکند.این خبر مربوط به یک خبرگزاری آمریکایی است
پس ترامپ را تطهیر نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۲ دی ۱۳۹۸
ترامپ همان امریکاست دولتمرداشون ترامپ وسط انداختند که بعدا هزینه ای برای امریکا نداشته باشه وتقصیرو گردن اون بندازند وگرنه همشون باهم یه کاسه اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۲ دی ۱۳۹۸
با وجود حادثه ناگوار سقوط هواپیما اما همچنان داغت بر ملت ایران سنگینی می کند .
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۵:۲۳ ۲۲ دی ۱۳۹۸
خدا ميدونه چه نيتي اين هواپيما داشته
شايدم قرار بوده حادثه يازده سمپتامبر تكرار بشه كه با مخالفت مهندسين ايراني پرواز اكرايني با لجاجت تصميم به پرواز ميگيره
اما نبايد سردار حاجي زاده را از دست داد
اين مرد موشكي ايران
وگرنه روزي خواهد امد كه همگي مثل سردار دلها افسوسش را بخوريم.
پس همگي با هم :
جانم فداي سيدعلي
گوش به فرمان اميرعلي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۲ دی ۱۳۹۸
محمدرضا با نظرت در فکر فرو رفتم.منم موافقم اینم یه نقشه زیرپوستی از طرف آمریکا بوده
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۱۳:۳۴ ۲۲ دی ۱۳۹۸
خدا رحمت کنه سردارو. ذلیل کنه دشمناشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۲ دی ۱۳۹۸
سردار تهرانی مقدم پدر موشکی ایران بود
سردار سلیمانی که رییس سپاه قدس بود
سردار حاجی زاده که ریس پرتاپ موشک و ماهواره برا ایران بود
ای سه فرد نابغه سپاه،و از اهداف ترور امریکا بودن
یکیشون موشک میساخت
یکیشون ماهواره و موشک رو پرتاب میکرد
یکیشون قدرت متطقه ایی و دفاع ایران از مرزهاش بود
سه تاشون مقابل اهداف امریکا در منطقه بودن
سردار تهرانی مقدم رو شهید کردن
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۵:۲۳ ۲۲ دی ۱۳۹۸
خدا ميدونه چه نيتي اين هواپيما داشته
شايدم قرار بوده حادثه يازده سمپتامبر تكرار بشه كه با مخالفت مهندسين ايراني پرواز اكرايني با لجاجت تصميم به پرواز ميگيره
اما نبايد سردار حاجي زاده را از دست داد
اين مرد موشكي ايران
وگرنه روزي خواهد امد كه همگي مثل سردار دلها افسوسش را بخوريم.
پس همگي با هم :
جانم فداي سيدعلي
گوش به فرمان اميرعلي
۱۲
آخرین اخبار