انقلاب،خط قرمز سردار سلیمانی بود

امام جمعه موقت ساری، با گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی گفت: سردار دل‌ها اهل حزب و جناح نبود و انقلاب و اسلام برایش خط قرمز بوده است.

به گزارش در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام یوسف‌یوسف‌پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه ساری با گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و هم رزمانش گفت:شهادت سردار سلیمانی نشان داد که جریان انقلاب زنده است، زیرا انقلاب خط قرمز سردار بوده و رهبر معظم انقلاب صفاتی نظیر متشرع بودن، دور از ریا و تظاهر و فراجناحی را برای این سردار شهید قلمداد کرده است.

او با عنوان اینکه ایران اسلامی در غم و ماتم سردار دل‌ها و حادثه سقوط هواپیما در تب و تاب و ماتم است، افزود: سردار سلیمانی شخصیت ممتاز و والایی بود و خون مطهر این شهید، بیش از وجود مقدس وی کارساز و اثرگذار است

امام جمعه موقت ساری، همچنین با بیان اینکه حادثه سانحه هوایی و هواپیمای اوکراینی دل مردم را آزرده کرده است، احتمال دست داشتن آمریکا را در این سانحه رد نکرد و گفت: باید حقیقت این رخداد بررسی شود و اینکه آمریکای جنایتکار عامل اصلی وقوع این حادثه باشد، وجود دارد.

حجت الاسلام یوسف پور، با تاکید براینکه سانحه هوایی نباید منجر به تضعیف نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران شود، افزود: نیرو‌های مسلح جزو ارکان اصلی و استراتژیک نظام مقدس اسلامی هستند و دشمنان بدانند ملت اجازه نخواهند داد این قدرت الهی و انقلابی تضعیف شود.

امام جمعه موقت ساری با حمایت از اقدام سپاه پاسداران در حمله به پایگاه نظامی آمریکا و موشک باران آن ،گفت: امروز مردم ایران اسلامی با حمایت از رهبری و اقتدار نظام اسلامی و سپاه، انزجار خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.

حجت الاسلام یوسف پور با ابراز همدردی با خانواده شهدای سانحه هوایی افزود: این راهپیمایی هشداری به مزدوران آمریکایی و خائن است، زیرا ملت ایران با ایستادگی و مقاومت در مسیر مبارزه با استکبار حرکت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار